AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Jeg skal bruker den til å skrive, kanskje lage nettside eller en type blogg, ha redigeringsprogrammer/arkitektprogram, lagre bilder. Hva burde jeg kjøpe? Og jeg vasser ikke i penger, så må ikke være ekstremt dyrt. Har aldri brukt Apple produkter så det er ikke noe must for meg. Tips? Anonymkode: aeb51...1c2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Ikke chromebook hvertfall, jeg får nesten ikke gjort noen ting med min, bare surfe på nettet. Ville faktisk anbefalt en Mac, da de har bra redigeringsprogram osv. Anonymkode: 76a6f...012
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #3 Skrevet 10. mars 2022 Kommer litt an på hvilke redigeringsprogrammer og arkitektsprogram, og hva de krever. Jeg ville gått for bærbar pc. Anonymkode: 38bbf...848
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #4 Skrevet 10. mars 2022 Til det bruket der ville jeg soleklart gått for laptop. De er både kraftigere, og langt bedre egnet når du skal skrive og bruke mus. Det er også større skjerm, noe som er greit når du skal redigere bilder og sånt. Anonymkode: 6b305...acf
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #5 Skrevet 10. mars 2022 Ikke velg chromebook. Der er det en del begrensninger. Anonymkode: 92bd1...b18
Gjest Kutta Skrevet 10. mars 2022 #6 Skrevet 10. mars 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Ikke chromebook hvertfall, jeg får nesten ikke gjort noen ting med min, bare surfe på nettet. Ville faktisk anbefalt en Mac, da de har bra redigeringsprogram osv. Anonymkode: 76a6f...012 Et program har ikke noe med maskina å gjøre, et program kan lastes ned på en hvilken som helst maskin. Og har de lite penger så er apple utelukket uansett. Du får vanvittig mye mer power i en PC for samme prisen som den svakeste mac maskina
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #7 Skrevet 10. mars 2022 Kutta skrev (2 minutter siden): Et program har ikke noe med maskina å gjøre, et program kan lastes ned på en hvilken som helst maskin. Og har de lite penger så er apple utelukket uansett. Du får vanvittig mye mer power i en PC for samme prisen som den svakeste mac maskina Nei. Programvare er tilpasset operativsystemet det skal kjøre på. Mye programvare er laget i flere versjoner, en versjon til hvert OS. Men mange programmer er faktisk bare til et visst OS. Og ja, apple er latterlig overpriset. Jeg ville gått for en helt vanlig Windows-laptop. Anonymkode: 6b305...acf
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Kutta skrev (37 minutter siden): Et program har ikke noe med maskina å gjøre, et program kan lastes ned på en hvilken som helst maskin. Og har de lite penger så er apple utelukket uansett. Du får vanvittig mye mer power i en PC for samme prisen som den svakeste mac maskina Her tror jeg du bør lese deg opp før du svarer. Dette er ikke helt riktig når det gjelder chromebook. Her er der en del begrensninger. Jeg siterer en setning din side en gang skrev om chromebook: Maskinene er i utgangspunktet laget for å brukes når man er koblet til internett og har begrenset nytte uten nettilgang Anonymkode: 92bd1...b18
Gjest Kutta Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Her tror jeg du bør lese deg opp før du svarer. Dette er ikke helt riktig når det gjelder chromebook. Her er der en del begrensninger. Jeg siterer en setning din side en gang skrev om chromebook: Maskinene er i utgangspunktet laget for å brukes når man er koblet til internett og har begrenset nytte uten nettilgang Anonymkode: 92bd1...b18 Eh ja, en chromebook er ikke en en PC, men mer en mobiltelefon i laptopformat. Jeg regnet ikke chromebook som et alternativ i kommentaren min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå