Gå til innhold

forteller du at du skal date?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du skal date noen, forteller du det til noen da? 

Hvor mye hemmelig holder du det for deg selv? handler det om at du først må bli sikker at han er personen for deg? hvilke elementer og forberedelser gjør du for din egen del at du er godt forberedt? 

Anonymkode: 88fde...abd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte det alltid til en nær venninne når jeg skulle på date med ukjent mann. Hun fikk navnet og nummer. 

Vi kvinner må tenke sikkerhet. Ikke være naive.

Anonymkode: e6ede...815

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fortalt det til venninna mi og psykologen min 😄 

Handler mye om at jeg ikke vil snakke så mye om noe med store forhåpninger, når det kan bli en eneste stor skuffelse.  Man gjør seg veldig sårbar.

Anonymkode: a53a2...e7b

• Hjerte 1
Gjest padawan
Skrevet

Jeg ser for meg at jeg jinxer det hvis jeg forteller det til noen så jeg må ha datet noen en liten stund før jeg forteller det til andre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, forteller det til bestevenninen min og psykologen min. For sikkerheten sin del.

Anonymkode: f97dd...d33

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forteller også hvem og hvor vi skal. Setter også på live deling av lokasjon på messenger så de kan følge med hvis noe skjer. Jeg må oppdatere den hver time, så hvis jeg ikke har gjort det eller sendt en melding så ringer de meg for å dobbeltsjekke. Vi gjør det for hverandre.

Anonymkode: 69bdd...227

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forteller også hvem og hvor vi skal. Setter også på live deling av lokasjon på messenger så de kan følge med hvis noe skjer. Jeg må oppdatere den hver time, så hvis jeg ikke har gjort det eller sendt en melding så ringer de meg for å dobbeltsjekke. Vi gjør det for hverandre.

Sender også et bilde av han og en snap om hva jeg har på meg. 

Man kan virkelig ikke ta noen sjanser i denne verden lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Skryter alltid av hvor mye fitte jeg får på guttekvelder.

Anonymkode: 5ba33...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...