AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Hei. Jeg hadde forrige uke en uvi, fikk antibiotika fredag. Da var det ikke så mye utslag på urinprøva ifølge legen. Jeg ble bedre til mandag, men fikk plutselig symptomer igjen. Inatt våknet jeg av at jeg måtte tisse, formen var elendig og jeg hadde feber. Nå har jeg sitti på do siden kl 04.00 inatt, har kommet meg i dusjen et par ganger for å få i meg varmen. Ringte til lege, og jeg tok en hjemmetest med stix som ikke ga utslag. De ba meg uansett om å komme med en urinprøve, da spurte jeg om å få fleksibel tid iløpet av dagen siden jeg ikke kommer meg av do, jeg får ikke gått ut av badet før jeg må tilbake. Da fikk jeg beskjed om at det var sånn det var å ha urinveisinfeksjon og at jeg måtte putte i meg Paracet og komme snart om jeg skulle ha hjelp. men jeg bare lurer, jeg har sliti med uvi i mange år og hadde for 2 år siden hele 14 ganger som jeg fikk behandling. men nå gir det ikke utslag, er det virkelig mulig å ha uvi uten at det gir utslag?? hilsen fortvilet, lei og oppgitt dame Anonymkode: 3050b...b7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå