Gå til innhold

Hvitløk i skjeden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig på om dere som har prøvd hvitløk i skjeden ved soppinfeksjon har opplevd bedring? Finner som regel bare diskusjoner på om det er lurt eller ikke

Har ikke infeksjon eller noe nå selv, men ble rett og slett nysgjerrig nå i stad da jeg kom på det. Prøvde med et fedd i skjeden for noen år siden og kløe og svie forsvant, samtidig så vet jeg ikke om det gikk over av seg selv eller om det var hvitløken som hjalp 😅

Anonymkode: 154bc...6a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å heller smøre inn en penis med hvitløk og la denne gjøre jobben?

Anonymkode: afc35...578

AnonymBruker
Skrevet

hvitløk er ikke soppdrepende

Anonymkode: 8acac...369

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Meningen er at den skal spises.

Anonymkode: e50e0...3a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er bare nysgjerrig på om dere som har prøvd hvitløk i skjeden ved soppinfeksjon har opplevd bedring? Finner som regel bare diskusjoner på om det er lurt eller ikke

Har ikke infeksjon eller noe nå selv, men ble rett og slett nysgjerrig nå i stad da jeg kom på det. Prøvde med et fedd i skjeden for noen år siden og kløe og svie forsvant, samtidig så vet jeg ikke om det gikk over av seg selv eller om det var hvitløken som hjalp 😅

Anonymkode: 154bc...6a0

Uæh.... hvordan fikk du ut hvitløken igjen da? Ble den værende oppi der? 😬 Hadde aldri tatt sjansen på å dytte noe sånt opp i der det ikke hører hjemme!

Skrevet

Hvorfor putte alt mulig opp i skjeden hele tiden? Bruk vanlig soppmiddel som f eks Canesten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg hørt det å. 

Anonymkode: 95cb0...f2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...