AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Dere som har har/har hatt omikron, hvor lenge var dere syke? Jeg ble syk torsdag sist uke og hadde høy feber som varte ut helga, men nå begynner jeg å bli skikkelig tett i nesen og masse slim i halsen. Er også veldig tett i ørene og i hodet selv om feberen er borte. Jeg klør også i tennene. Er det vanlig å bli så tett i nese og i ørene etter at feberen forsvant? Jeg er ikke vaksinert. Selv om jeg ikke har feber lenger føles det ut som jeg enda har litt feber da jeg er så tett i hodet/ørene. Hører også dårligere pga det.. hvor lenge skal jeg ha det sånn så dette? Det går ut over skolen og skolearbeid også.. Anonymkode: 4cab2...7bc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 På 6.uka med hoste og tett nese. Er fullvaksinert med booster. Jeg har fått hostesaft på resept men det har ikke hjulpet. Mista også smaks- og luktesansen. Anonymkode: e0474...d20 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Ble syk på ordentlig ca. en og en halv uke, så ble det masse slim og hoste. Er nesten over 5 uker etterpå.. Anonymkode: 7ded5...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Jeg hadde feber 2 dager og følte meg syk i 5 dager. Etter jeg ble bedre kom forkjølelsen og diffuse symptomer krypende. Utmattelse, trøtthet, gelében/muskelsvakhet++ Følte meg nesten meg selv ca fra dag 10, men ikke 100% Kun litt svake restsymptomer med litt ekstra snue/slimproduksjon og fortsatt litt nedsatt smakssans dag 15 nå:) Vel overstått, men gruer meg allerede litt til neste gang😆 Anonymkode: dd4ac...f66 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Fullvaksinert (med booster) ble jeg smittet for 4 og en halv uke siden og er fortsatt ikke 100% frisk. Masse slim, plutselig føles det som jeg får feber og hodepine som varer i 30-60 minutter før det like fort forsvinner, ikke så mye hoste, men kjenner en slags kløe i lungene hele tiden. Hjernen og kroppen går egentlig bare på sparebluss og autopilot. Veldig slitsomt i en krevende og fysisk jobb. Anonymkode: cdb74...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Hodepine i 2 dager.Uvaksinert Anonymkode: c6c01...26a 3
tøva Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Skjønner jeg har vært heldig, uvaksinert ,og hadde vondt halsen i 2 dager ingen feber ,hoste eller muskelverk. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Følte meg influensa-dårlig i en uke, feber i ca 4-5 dager. Har hatt slim, tett nese og hoste siden. Er på 3.uka etterpå, forventer at det skal sitte en stund til etter hva jeg hører av andre. Anonymkode: ad652...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 Jeg var slått ut i ca en uke. Så ble jeg bedre, kunne gå på jobb og slik, før jeg uka etter fikk en ny dårlig periode. For min del har det vært hodepine og utmattelse, lite hoste og andre luftveissymptomer. Vaksinert x 3. Anonymkode: acb84...20f 1
Hr. Aktiv Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 Feber i underkant ev en dag. Ellers fin form. Vanlig mild forkjølelse.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 Ingen feber, men sterke smerter i kroppen i to dager og tett nese/hoste. På tredje uka nå med litt tett nese og sår hals, og er ganske sliten fortsatt. Anonymkode: 65dcf...3be 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Min symptomer startet samtidig. Hoste, slim, tungpustet, sår hals, frostanfall, smerter i kroppen, hodepine og relativt høy feber. Lurer på hvordan det hadde vært uten to doser med Moderna. Har ikke vært syk mange dagene, håper virkelig ikke disse symptomene vedvarer over flere dager. Høres ut som symptomer varierer en del fra person til person. Anonymkode: e14a0...92d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som har har/har hatt omikron, hvor lenge var dere syke? Jeg ble syk torsdag sist uke og hadde høy feber som varte ut helga, men nå begynner jeg å bli skikkelig tett i nesen og masse slim i halsen. Er også veldig tett i ørene og i hodet selv om feberen er borte. Jeg klør også i tennene. Er det vanlig å bli så tett i nese og i ørene etter at feberen forsvant? Jeg er ikke vaksinert. Selv om jeg ikke har feber lenger føles det ut som jeg enda har litt feber da jeg er så tett i hodet/ørene. Hører også dårligere pga det.. hvor lenge skal jeg ha det sånn så dette? Det går ut over skolen og skolearbeid også.. Anonymkode: 4cab2...7bc Ja, jeg hadde det for noen måneder siden og er fortsatt tett med slim i halsen. Anonymkode: 508d8...4e6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 Tre vaksinedoser. Føltes som en lett forkjølelse, bare litt vondt i halsen et par dager, litt snørr i fire-fem dager. Ingen feber, og følte meg helt grei. Anonymkode: 5ed07...028 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som har har/har hatt omikron, hvor lenge var dere syke? Jeg ble syk torsdag sist uke og hadde høy feber som varte ut helga, men nå begynner jeg å bli skikkelig tett i nesen og masse slim i halsen. Er også veldig tett i ørene og i hodet selv om feberen er borte. Jeg klør også i tennene. Er det vanlig å bli så tett i nese og i ørene etter at feberen forsvant? Jeg er ikke vaksinert. Selv om jeg ikke har feber lenger føles det ut som jeg enda har litt feber da jeg er så tett i hodet/ørene. Hører også dårligere pga det.. hvor lenge skal jeg ha det sånn så dette? Det går ut over skolen og skolearbeid også.. Anonymkode: 4cab2...7bc Jeg ble det noen dager etter at feberen forsvant og det kommer og går litt. 1,5 uke siden jeg fikk det. Anonymkode: 3dd4f...1d6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #17 Skrevet 9. mars 2022 Jeg fikk positiv test 25. feb. Fikk litt tett nese og bittelitt sår hals kvelden før. Sår hals ga seg etter noen timer, men tett nese fortsatte(kun på ene siden), etter noen dager følte jeg at tettheten flyttet seg lenger opp/inni, jeg pustet fint gjennom nesen, men følte meg allikevel tett, hadde også dotter i ørene. Har vært mindre tett de siste to dagene, men har fått mer slim i halsen. Mistet smak og luktesans 28 feb. og den er fortsatt ikke tilbake. Men smaker og lukter noen få ting. Har alt i alt hatt det ganske lett altså. ingen feber, ingen hodepine eller kroppsverk. Jeg har 3 vaksinedoser, den siste satt 4 uker før jeg ble smittet. Anonymkode: 644e5...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #18 Skrevet 9. mars 2022 Fikk positivtest 14.02 og først nå slitenheten gir seg. Fortsatt veldig tett i nese/ører og litt grumsete i halsen. Anonymkode: 439f9...aa2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk positivtest 14.02 og først nå slitenheten gir seg. Fortsatt veldig tett i nese/ører og litt grumsete i halsen. Anonymkode: 439f9...aa2 Meg over - postet for tidlig. Fortsatt hodepine som kommer og går. Fikk tredje dose Pfizer i november. Anonymkode: 439f9...aa2
GammelKaktus Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 Er grunnvaksinert med to doser, for meg var det en forkjølelse. Ingen feber men veldig vondt i hodet og slapp en dag og så litt ør og issues med ørene, tett i nesa osv. Ikke noe problem å leve som vanlig bortsett fra den ene dagen da jeg følte meg syk.
Anbefalte innlegg