AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Ville du startet noe som potensielt kunne utviklet seg til noe mer, hvis den du var interessert i fortsatt var i et forhold ? Jeg tenker litt at det er jo opp til personen selv i forholdet å «holde seg innenfor linjene» og hva som er greit i forholdet og ikke. Hadde du latt være å flørte med noen som var i forhold, selvom han/hun flørter med deg? Anonymkode: 3fc20...a49
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 En ting er harmløs flørting. Men ville ikke begynt noe eller datet noen som var i et forhold nei. Hvis hen vil ut på markedet må forholdet avsluttes først! Ville ikke hatt en kjæreste som var villig til å starte noe nytt før det gamle var over!! Anonymkode: 16f69...8d8 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Jeg gjorde det. Var 26 og han 42. Flørta masse og endte til slutt med sex. 4 år senere sitter vi her som samboere og et barn sammen. Han var i et forhold. Anonymkode: 66439...900 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Jeg gjør det. Livet er for kort til å bare gå etter single damer. Anonymkode: 57b71...3bf 1
anonymbruker2312 Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 Respektløst og rett og slett frekt, dette ser man mye av den dag i dag. Spesielt respektløst er det av vedkommende som allerede er i et forhold, og går rundt og flørter med andre. Handler om lite empati for sin partner og heller et større behov for sin egen egoisme. Kan ikke folk la de som allerede er i et forhold være og holde seg langt unna, og de som er i et forhold gjøre det slutt med partneren sin før de begynner å lete som sultne mennesker etter andre personer. Problem løst. Strake veien til utroskap dette. 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 Bare dumt av deg, du blir 90% såret. Han leker med deg fordi han kjeder seg hjemme, ikke noe annet. Anonymkode: d4d58...c55 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 Folk får gjøre som de vil Anonymkode: dc537...d11 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 Nei, fy faen😅 det er jo et tydelig tegn på dårlig moral. Liker folk som er ryddige og setter fornuftige grenser for seg selv. Anonymkode: a9f74...362 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #11 Skrevet 9. mars 2022 Da setter du en standar for hva han er villig til når han er litt trøtt av deg, et stykke fram i tid. Anonymkode: 71cfe...c72 7 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Du kan jo spørre deg selv om du hadde likt om han du dater nå, blir sammen med deg, for så å date en annen bak din rygg mens dere er sammen? Koselig det vel? 😚 Anonymkode: d4d58...c55 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du kan jo spørre deg selv om du hadde likt om han du dater nå, blir sammen med deg, for så å date en annen bak din rygg mens dere er sammen? Koselig det vel? 😚 Anonymkode: d4d58...c55 Nettopp. Det er visst greit å gjøre urett mot noen, så lenge det ikke går ut over en selv. Reinspikka egoisme og mangel på empati. Men det er heldigvis slik at karma ofte innhenter disse. "What goes around...comes around"... Anonymkode: b39d5...ce3 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #14 Skrevet 9. mars 2022 Date noen? Jeg hadde ikke tenkt på det som dating nei, det er jo ikke det. Jeg hadde først og fremst antatt han ønsket noen å flørte og ligge med. Og at dersom forholdet tok slutt var kanskje ikke jeg første kandidat til et nytt langvarig forhold. Anonymkode: 4e84d...b64 2
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 9. mars 2022 #15 Skrevet 9. mars 2022 Jeg vil heller være den han er utro mot enn henne han er utro med, ville nok aldri slutter å være bekymret for at han skulle starte nytt forhold før han gjorde det slutt med meg med tanke på måten vi møttes på hvis han var i et forhold når vi møttes. Jeg legger meg ikke etter menn som er i forhold, lar meg heller ikke sjekke av menn som er i et forhold. Selvrespekt kalles det😇
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 Nei nei nei. 1) Respektløst ovenfor partneren som ikke vet noen ting. Selv om det er den som er i et forhold som har hovedansvaret for å ikke være utro, så er du en ganske driten person om du går inn i noe med en som du vet har kjæreste. 2) Vil du virkelig være sammen med en sånn person? Hva får deg til å tro at han ikke kommer til å gjøre akkurat det samme mot deg senere? Anonymkode: 2004b...11c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #17 Skrevet 9. mars 2022 For det første, så tenker jeg at selv om det er den andre personen som bærer hovedansvaret, så er det respektløst og rett ut slemt og vel vitende bidra til å såre noen på den måten. Det er ikke et sånt menneske jeg vil være. For det andre, husk at hvis han blir med på date med en annen selv om han er i er forhold, så sier det mye om hans verdier. Neste gang er det DU som er den uvitende partneren. Naivt og ikke tro noe annet. Jeg ville i hvert fall ønsket at kjæresten min slo opp med meg før han begynte med andre damer, og da vil jeg ikke involvere seg med en som har bevist at han gjør akkurat det. Anonymkode: b11f6...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #18 Skrevet 9. mars 2022 Hadde aldri innledet noe med en som er i et forhold. Det viser at han har null respekt for et forhold, og det de gjør med deg, koster de nada å gjøre mot deg. Ikke lull deg inn i tanken om at "men du er jo så spesiell, og det dere har er så spesielt". Nei. Hadde du vært spesiell for han, så hadde han gjort det slutt før han begynte med deg. Det sier jo veldig mye når han kan backstabbe en som burde vært hans spesielle (kjæresten) for å holde på med en han knapt kjente da han innledet dette (deg)? Siden han ikke har respekt for deg, så er det viktig at du har respekt for deg selv. Mener du selv at du ikke er verdt mer enn de få smulene han kaster til deg når han har tid? Da jeg ble singel satte jeg raskt et standpunkt for meg selv, at jeg er verdt mer enn rester. Skulle jeg først date noen, så skulle det være hele pakka, ikke restesmuler han fikk trykket inn maskert som 'overtid på jobben', eller meldinger hver gang han gikk på do, og andre ikke kunne se det. Jeg var verdt mer enn noen dassmeldinger, og jeg skulle ikke være maskert under 'overtid'. På den måten fikk jeg luket ut mye drit, og "slapp unna" med å date 4 stk før jeg traff samboer. De fire forrige ble ikke noe av, rett og slett fordi vi ikke matchet så godt allikevel, og sånt kan jo skje. Anonymkode: c7dd0...ed2 1 1
Rosatoast Skrevet 9. mars 2022 #19 Skrevet 9. mars 2022 De som er utro og blir sammen med typ elskerinnen sin, kommer jo til å gjøre det samme på nytt med den nye. Slik har det alltid vært , og slik kommer det alltid til å være. De som er utro har null respekt for partner eller det å være i et forhold, og noen finner det enklest å «finne en på si» før de slår opp, og gjør dette hver eneste gang. Så nei, jeg hadde aldri brydd meg en millimeter om en fyr i et forhold. Sier så mye om de som personer.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: En ting er harmløs flørting. Men ville ikke begynt noe eller datet noen som var i et forhold nei. Hvis hen vil ut på markedet må forholdet avsluttes først! Ville ikke hatt en kjæreste som var villig til å starte noe nytt før det gamle var over!! Anonymkode: 16f69...8d8 Flørting med andre når man er i et forhold er aldri harmløst. Anonymkode: bc2cb...2f2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå