Gå til innhold

Omikron med svie i brystet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å klø/svi nede i brystet. Trodde omikron var mildt jeg og ikke gikk ned i lungene som delta gjorde? Hvis dette bare er begynnelsen er jeg redd hvordan jeg blir. Er vaksinert btw... Hvordan var deres omikron? Snakker den siste mnd helst. 

Anonymkode: fc13a...fdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Testet negativ nettopp da

Skrevet (endret)

Har hatt omikron 1 veke no. Startet med 3 dager med feber og hodepine, begynte så å hoste, og den går bedre å bedre. Ellers hatt litt øreverk, og velldig svimmel og tungpustet. Men ikkje vondt nede i lungene. Muligens surkler litt, men det e vanlig med meg ved forkjølelse. Uvaksinert. 

Endret av Fargerik-kamel
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vondt i lungene når jeg hostet, på dag 3 ca. Var ikke gøy i det hele tatt, men ble raskt bedre. Var litt tungt å puste pga mye slim i systemet, men ikke fordi lungene var så påvirket. Slimhoste. Har det fremdeles. Er to uker siden jeg ble syk. 

Anonymkode: 06df1...2e5

AnonymBruker
Skrevet

Testet positivt i går kveld. Begynte med litt kribling i halsen, mer hoste utover kvelden. Fin AT. Hoster fortsatt. Ingen feber eller hodepine, mulig litt smerter i knær og ankler, usikker om det er pga Omikron. 

Jeg er uvaksinert. 

Anonymkode: 3f756...4b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Testet positivt i går kveld. Begynte med litt kribling i halsen, mer hoste utover kvelden. Fin AT. Hoster fortsatt. Ingen feber eller hodepine, mulig litt smerter i knær og ankler, usikker om det er pga Omikron. 

Jeg er uvaksinert. 

Anonymkode: 3f756...4b0

Er så rart, for det kribler og klør i lungene. Må egentlig hoste hele tiden, fortsatt negativ test! Nå blir det noen dritt dager her tenker jeg. 

Tungpustet? Hvordan tungpustet da? 

• Opprett ny...