Kvinnen Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Bare lurte på hvordan vi gjør her i norge med halloween... har barn som gjerne vil gå halloween (heter det å gå halloween??) og de ville gjerne gjøre det på lørdag ( dagen er jo egentlig til mandag) Har vi no "tradisjon" å legge det til nærmeste helg, eller hvordan fungerer det?? Takk for synspunkter (som forøvrig kunne vært uten hele halloween)
LilleBille Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Om de prøver å gå før riktig dag - må de regne med å bli avvist. Man går ikke Halloween andre dager enn "riktig" dag - og selv da går man ikke til hus hvor utelyset er slukket.
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Vi har vel strengt tatt ikke noen tradisjon for Halloween i det hele tatt, så skal de først gjøre det synes jeg de må holde seg til korrekt dag.
Gjest MrsL Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Også er det veldig mange som ikke "feirer" Halloween
Cilla Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg deler gjerne ut godteri til ungene, men ikke før den 31. okt. Det kom ingen hit i går kveld, men kommer det noen hit i kveld, har jeg ingenting annet enn Mariekjeks og gi bort, og jeg gir bare bort innpakket godteri.
SissiB Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 Her går alle ungene på selve dagen. Hadde noen kommet før, måtte de gått tomhendte fra oss. Ikke for å være vanskelig, men jeg har faktisk ikke godteri i huset sånn til enhver tid.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Samme her. Kommer de på feil dag ønsker jeg de velkommen tilbake den 31. Har selv en unge som skal ut og gå på mandag.
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #8 Skrevet 30. oktober 2005 ..og her er det ikke noe goderi i huset (annet enn en halvåpnet potegullpose).. så her får de ingen ting uannsett.
Gjest uri Skrevet 30. oktober 2005 #9 Skrevet 30. oktober 2005 Vi feirer ikke Halloween.. Syntes det er noe stort tull!! Ungene får ikke gå ut og tigge snop, og unger som kommer på døra og tigger, får ikke en smule..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå