Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurte på hvordan vi gjør her i norge med halloween... har barn som gjerne vil gå halloween (heter det å gå halloween??) og de ville gjerne gjøre det på lørdag ( dagen er jo egentlig til mandag)

Har vi no "tradisjon" å legge det til nærmeste helg, eller hvordan fungerer det??

Takk for synspunkter (som forøvrig kunne vært uten hele halloween)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de prøver å gå før riktig dag - må de regne med å bli avvist. Man går ikke Halloween andre dager enn "riktig" dag - og selv da går man ikke til hus hvor utelyset er slukket.

Skrevet

Vi har vel strengt tatt ikke noen tradisjon for Halloween i det hele tatt, så skal de først gjøre det synes jeg de må holde seg til korrekt dag.

Skrevet

Også er det veldig mange som ikke "feirer" Halloween

Skrevet

Jeg deler gjerne ut godteri til ungene, men ikke før den 31. okt.

Det kom ingen hit i går kveld, men kommer det noen hit i kveld, har jeg ingenting annet enn Mariekjeks og gi bort, og jeg gir bare bort innpakket godteri.

Skrevet

Her går alle ungene på selve dagen.

Hadde noen kommet før, måtte de gått tomhendte fra oss.

Ikke for å være vanskelig, men jeg har faktisk ikke godteri i huset sånn til enhver tid.

Skrevet

Samme her. Kommer de på feil dag ønsker jeg de velkommen tilbake den 31. Har selv en unge som skal ut og gå på mandag.

Skrevet

..og her er det ikke noe goderi i huset (annet enn en halvåpnet potegullpose).. så her får de ingen ting uannsett.

Skrevet

Vi feirer ikke Halloween.. Syntes det er noe stort tull!!

Ungene får ikke gå ut og tigge snop, og unger som kommer

på døra og tigger, får ikke en smule..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...