Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert et naivt spørsmål men er ny på nettdating og må spørre for å være sikker her. Skriver med en fyr på Tinder som ikke stiller et eneste personlig spørsmål? Han vil møtes, og han har hintet om sex, men det har ikke blitt utvekslet noe som helst av personlig info mellom oss? Samtidig påstår han at han ser etter et forhold. Rødt flagg? 

Anonymkode: 0e4bb...2f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: e3296...f1b

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: bfe87...122

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke stille spørsmål i seg selv er ikke et rødt flagg, men at han hinter om sex - absolutt. Jeg dater selv en som er dårlig til å stille spørsmål, men han har aldri hintet om sex. Han har bare flørtet, men ikke noe mer

Anonymkode: 97c12...888

• Liker 3
Skrevet

Han er nok bare ute etter sex. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Aghh...sånne menn gikk rett i søpla hos meg..de er ikke så veldig interesserte når de knapt spør om noe som helst.

Hadde ikke giddet å holde samtalen gående om det var en som stod der taus som en østers ute på byen heller - Next!!

Anonymkode: 45e70...858

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han stiller ikke spørsmål for han gir blaffen i hvem du er som person, da han er kun ute etter sex. Han vet nok at kvinner flest er lettlurte om bare det er liten sjans for muligheten til et forhold. 

Du kan gjerne møte han om du gidder men ikke ha forventninger til han

Anonymkode: 2fd5c...df8

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Disse har dessverre ikke mye i topplokket, er bare å droppe først som sist, har opplevd mange av dem. 

Anonymkode: 4b2b4...5b3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sikkert et naivt spørsmål men er ny på nettdating og må spørre for å være sikker her. Skriver med en fyr på Tinder som ikke stiller et eneste personlig spørsmål? Han vil møtes, og han har hintet om sex, men det har ikke blitt utvekslet noe som helst av personlig info mellom oss? Samtidig påstår han at han ser etter et forhold. Rødt flagg? 

Anonymkode: 0e4bb...2f3

Dere snakker bak gardiner og leker på et amerikansk profittselskap og via en mobiltelefondings i en skjerm, hvorfor ikke si jeg vil ha kjærlighet. Så treffer dere med engang. Men synd han allerede har ymtet at han vil ha sex, da er vel den relasjonen ødelagt?

Anonymkode: 5b612...66a

• Liker 1
Skrevet

Uff dette har jeg opplevd mye av..! Ingen interesse for ditt liv, deg som person eller hverdagen din. Dropp han. 

Menn som er virkelig interesserte i deg som person vil alltid stille deg spørsmål om ditt liv og hverdagen din, nettopp fordi de er interesserte i deg. Om en gutt ikke gjør dette, er han bare en egoistisk dritt som kun vil ligge med deg og prøver å lure deg. I ditt tilfelle har han jo selv sagt at han er ute etter et ligg, du er heldig her da som fikk det svart på hvitt. Jeg, og inkludert mange, måtte gå den vanskelige veien før vi fant ut at alt var en løgn. 

Har sååå mange historier på akkurat dette. Takknemlig for at jeg den dag i dag har blitt mye klokere og dropper gutter som ikke viser genuint interesse med en gang. Sparer masse tid og energi på det. En gutt vil alltid vise deg med en gang hva han er ute etter, så lenge man er flink til å lese mellom linjene og ha øynene åpne. Dette er viktig for de som er seriøse personer og leter etter et genuint godt forhold. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min kjære stiller ikke mye spørsmål på chat/mld. Da skal det være viktig 😂 Første dagen på tinder avklarte vi ang barn, bosted, jobb og høyde. Thats it. Men vi snakker jo sammen om «viktige» ting når vi er sammen da. Vi møttes etter 4 dager, viktig å møtes kjappt å ikke chatte i evigheter…

Anonymkode: 2c84c...bcb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Han er åpenbart ikke interessert i å bli kjent med deg og finne ut hvem du er, hva du interesserer deg for, hva som er viktig for deg i livet, hva slags liv du ønsker deg, blablabla. Hva han er interessert i: sex.

Anonymkode: cb69c...88f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min kjære stiller ikke mye spørsmål på chat/mld. Da skal det være viktig 😂 Første dagen på tinder avklarte vi ang barn, bosted, jobb og høyde. Thats it. Men vi snakker jo sammen om «viktige» ting når vi er sammen da. Vi møttes etter 4 dager, viktig å møtes kjappt å ikke chatte i evigheter…

Anonymkode: 2c84c...bcb

"din kjære" 

ja altså har du allerede kapret han. Det ts snakker om er menn som er PÅ datingapper, som ikke spør om NOE. Det er fryktelig  irriterende. 

Anonymkode: 61b17...5b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Gurimalla1234
Skrevet

Møt han så merker du jo fort om han er mere nysgjerrig på deg som person da, hvis ikke så rødt flagg😇

AnonymBruker
Skrevet
Gurimalla1234 skrev (11 minutter siden):

Møt han så merker du jo fort om han er mere nysgjerrig på deg som person da, hvis ikke så rødt flagg😇

enig, hvorfor gjøre alt til en stor sak. Noen kvinner er mer frempå er og lettere å sette ting på plass, og unngår muffe språk som tar evighet å nå frem med. 

AnonymBruker
Skrevet

Snakker også med en fyr som stiller svært få spørsmål, men samtalen går liksom likevel. Ikke snakket noe om sex da, vi er begge ute etter noe langvarig. Skal møte ham til helga, veldig spent på hvordan samtalen flyter der 😄 

Men får dere en god samtale uten spørsmål da, eller er det du som drar alt? 

Anonymkode: 21602...a4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakker også med en fyr som stiller svært få spørsmål, men samtalen går liksom likevel. Ikke snakket noe om sex da, vi er begge ute etter noe langvarig. Skal møte ham til helga, veldig spent på hvordan samtalen flyter der 😄 

Men får dere en god samtale uten spørsmål da, eller er det du som drar alt? 

hvor høye er dere? og er det aldersforskjell? og hvorfor tiltrakk han deg? utseende?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

hvor høye er dere? og er det aldersforskjell? og hvorfor tiltrakk han deg? utseende?

Vet ikke hvorfor dette er relevant for tråden men høydene er 178 og 182, aldersforskjell på 8 år, han er skallet og har skjegg, helt ok utseende. Han virket bare veldig lik meg, samme interesser; bøker og Star Wars 😄 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vet ikke hvorfor dette er relevant for tråden men høydene er 178 og 182, aldersforskjell på 8 år, han er skallet og har skjegg, helt ok utseende. Han virket bare veldig lik meg, samme interesser; bøker og Star Wars 😄 

håper dere finner tonen. Håper du har sagt til noen at du skal møte han da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

håper dere finner tonen. Håper du har sagt til noen at du skal møte han da. 

Takk takk :) vi skal møtes på offentlig sted, og heldigvis er det et fåtall kvinner som blir kidnappet på første date foreløpig 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...