Gå til innhold

Kjøper dere menns kvinnedag-tull?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er medlem av noen singelgrupper på Facebook, og det er en del menn som har lagt ut kvinnedag-poster, åpenbart for å imponere, legge inn aksjer hos de kvinnelige medlemmene. Kjøper dere dette? 

Anonymkode: f914f...095

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en mistenksomhetens dag. Det er generelt altfor mye spekulasjon i motiver. Jeg gir faen i motivasjonen. All støtte er velkommen. GRATULERER MED DAGEN!!

Anonymkode: 48cd3...ce3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hva de skriver. Men jeg tenker at kvinnedagen først og fremst er en kampdag der man tar opp viktige temaer, ikke en dag kvinner skal bli "gratulert med dagen".  

Anonymkode: 3bac8...99c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Er medlem av noen singelgrupper på Facebook, og det er en del menn som har lagt ut kvinnedag-poster, åpenbart for å imponere, legge inn aksjer hos de kvinnelige medlemmene. Kjøper dere dette? 

222941853_10159033488810041_2448806108893410556_n.thumb.jpg.2c30abb05f7c63fb2fa4bc3f438ed430.jpg

Anonymkode: c80f6...83f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer vel an på hva de skriver. Men jeg tenker at kvinnedagen først og fremst er en kampdag der man tar opp viktige temaer, ikke en dag kvinner skal bli "gratulert med dagen".  

Anonymkode: 3bac8...99c

Det er jo uansett tradisjon selv om du mener det er en annen type dag. Det har vært vanlig i flere tiår å gratulerer kvinner med dagen på kvinnedagen. Jeg tror også det kommer til å bli mer vanlig å gratulere menn på mannsdagen og jeg tror det etter hvert også vil bli tog og paroler og kampsaker i større monn der. Jeg mener det uansett skaper samhold og er hyggelig. Man kan både kjempe og feire.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

222941853_10159033488810041_2448806108893410556_n.thumb.jpg.2c30abb05f7c63fb2fa4bc3f438ed430.jpg

Jada, vi hører deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: af87a...7ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jada, vi hører deg.

Tydeligvis ikke når dere blir krenka av støtte fra det motsatte kjønn. Du vet for at det skal bli forandring må dere faktisk spille på lag med menn? Å utelukke det ene kjønnet i likestillingens navn fungerer bare ikke 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tydeligvis ikke når dere blir krenka av støtte fra det motsatte kjønn. Du vet for at det skal bli forandring må dere faktisk spille på lag med menn? Å utelukke det ene kjønnet i likestillingens navn fungerer bare ikke 😂

Hvem er det som er krenka her? Hva i all verden er det du fabler om? Støtte? Og hvem er denne dere, du snakker til? Herreminhatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er bra jeg! Heller det enn at de ikke sier noe. 

Om noen bare gjør det for å legge inn aksjer for så være. Det er mange fine menn som står sammen med oss i kampen også. 

Anonymkode: c5339...1fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut av singelgruppene om du hater alle der :P 

Det finnes faktisk menn som gratulerer uten at det er for og få seg noe.

Anonymkode: 2c418...131

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva har dette med trådens tema å gjøre? 🤦

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvem er det som er krenka her? Hva i all verden er det du fabler om? Støtte? Og hvem er denne dere, du snakker til? Herreminhatt.

Jepp, flere som ikke skjønte denne tråden. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kom deg ut av singelgruppene om du hater alle der :P 

Det finnes faktisk menn som gratulerer uten at det er for og få seg noe.

Anonymkode: 2c418...131

Det mest opplagte er at de legger ut dette for å øke sjansen for dating, sex... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å unngå potensielle krenkelser hos det motsatte kjønn anerkjenner jeg ikke markeringen og unngår bevisst å gratulere kvinner med kvinnedagen. 

Anonymkode: f7d45...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg kan skrive under på at kvinner sluker dette rått!

De siste åra har jeg fått haugevis med fitte i etterkant av kvinnedagen fordi jeg har lagt ut mye piss og sendt personlige gratulasjonsmeldinger.

Det virker også lovende for i år. Er i gang med flere samtaler allerede.

Anonymkode: 52a0e...81c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jepp, flere som ikke skjønte denne tråden. 

TS

Det er ikke vanskelig å skjønne. Ts, du, spekulerer i menns motiver for å støtte eller ønske kvinner gratulerer med dagen. Nuff said. Det er ingen gåte. Så har du fått litt motstand, stakkars, og da har man misforstått tråden, mens en som har lagt ut krenka-skjema har forstått den, eller? Hvem bryr seg. Dere er samme gjengen som forsurer debattklimaet - rein mistankens hermeneutikk, over hele fjøla. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er ikke vanskelig å skjønne. Ts, du, spekulerer i menns motiver for å støtte eller ønske kvinner gratulerer med dagen. Nuff said. Det er ingen gåte. Så har du fått litt motstand, stakkars, og da har man misforstått tråden, mens en som har lagt ut krenka-skjema har forstått den, eller? Hvem bryr seg. Dere er samme gjengen som forsurer debattklimaet - rein mistankens hermeneutikk, over hele fjøla. 

Folk snakker om krenkelse og flere har likt dette. Da har man ikke skjønt noe som helst. Skikkelig god dag mann økseskaft. 

Også merkelig å snakke om motstand. Jeg kommenterer at folk har misforstått tråden. Kanskje det skyldes lesevansker, jeg vet ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja. Jeg kan skrive under på at kvinner sluker dette rått!

De siste åra har jeg fått haugevis med fitte i etterkant av kvinnedagen fordi jeg har lagt ut mye piss og sendt personlige gratulasjonsmeldinger.

Det virker også lovende for i år. Er i gang med flere samtaler allerede.

Anonymkode: 52a0e...81c

Så bra. Håpar han karen som heile tida klagar på at snille menn ikkje får fitte tar lærdom av deg så han og kan få seg fitte.

Anonymkode: 46953...2fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk snakker om krenkelse og flere har likt dette. Da har man ikke skjønt noe som helst. Skikkelig god dag mann økseskaft. 

Også merkelig å snakke om motstand. Jeg kommenterer at folk har misforstått tråden. Kanskje det skyldes lesevansker, jeg vet ikke. 

Det er en mann som har postet krenke-skjemaet. Det er ikke jeg som har misforstått tråden. Det er han, og hans tilhengere. Jeg var den første som kommenterte og jeg har forstått tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...