AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Er det noen her som etter mange års vennskap har gått videre i forholdet og blitt kjærester? Hvordan skjedde det? Gikk det bra? Jeg og vennen min har plutselig begynt å flørte veldig. Nesten så jeg ikke vet hvordan det skjedde en gang. Det kribler!! Men jeg stresser veldig da. Redd for å miste han som venn om dette ikke fungerer liksom. Samtidig, redd for å ikke tørre å ta sjansen på noe jeg tror har potensialet til å bli skikkelig bra. Anonymkode: e3a49...605
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen her som etter mange års vennskap har gått videre i forholdet og blitt kjærester? Hvordan skjedde det? Gikk det bra? Jeg og vennen min har plutselig begynt å flørte veldig. Nesten så jeg ikke vet hvordan det skjedde en gang. Det kribler!! Men jeg stresser veldig da. Redd for å miste han som venn om dette ikke fungerer liksom. Samtidig, redd for å ikke tørre å ta sjansen på noe jeg tror har potensialet til å bli skikkelig bra. Anonymkode: e3a49...605 Står i samme problemet selv. Og skulle ønske noe bare skjedde, at en av oss turte. Begge vi er gutter da, vet ikke om det er tilfelle med dere. Vi har ikke funnet ut av det enda, men har du følelser, så send små hint av gangen, da kan det plutselig gå fra små hint til noe større. Jeg ville iværtfall ikke gitt opp, for det gjør ikke jeg, og jeg står i samme kompliserte dritten som dere Så du er ikke alene Anonymkode: 4bac0...339
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Dere kan aldri bli venner igjen dersom den ene har fått følelser. Det toget har gått. Sorry. Anonymkode: d4ac2...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå