Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. oktober 2005 #21 Skrevet 30. oktober 2005 Men jeg synes alltid han opptrer fjåsete overfor kvinner, særlig unge og pene. Irriterende når de er der fordi de faktisk har noe å si. ← Aylar, f. eks.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #22 Skrevet 31. oktober 2005 Har sluttet å se på Skavlan, gikk lei for lenge siden.... fikk følelsen av å ha sett alt før - og det har jeg jo. Programmet har vært like overfladisk i flere år.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #23 Skrevet 31. oktober 2005 Skavlan, Nytt på Nytt m.fler er nok litt egnet best for den intelektuelle delen av befolkningen. De andre ser på Lost og ekstrem oppussing etc.
Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2005 #24 Skrevet 31. oktober 2005 Synes ikke det er noen forutsetning å være intellektuell for å se på NRKs gullrekke! Det kan ofte være en fordel å ikke være det, tror jeg...
MiniMjau Skrevet 31. oktober 2005 #25 Skrevet 31. oktober 2005 Skavlan sank et par hakk da han hadde Aylar og hun andre blonde puppedama i studio slik at de kunne krangle ppå sitt barnslige vis......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå