Gå til innhold

Narsissistisk sjef/leder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips for hvordan man kan ‘’deale’’ med narsissistisk sjef som gashlighter deg? Har en sjef som manipulerer og driver med psykis vold i form av truing.. OG JEG JOBBER I STATEN… narsissistiske sjefen min tømmer meg for energi og får meg til å ta ukomfortable valg som for eksempel å ringe meg å spørre om jeg kan jobbe 100% i sommer og at han ringer meg på tlf og sier han vil ha svar med engang, hvis ikke finner han noen andre… 

jeg har sett at han har masse. Narsisisstiske trekk og dette har mine kollegaer merket. Vi føler at vi jobber i et fengsel… så det jeg lurer på er, hva burde jeg gjøre? Si opp? Eller finne måter jeg kan håndtere dette på. Har midlertidig kontrakt til 1 august. Vurderer å gi oppsigelse lenge før..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde prøvd å forholde meg så profesjonelt som mulig. Så du har alt ditt på det rene. Og finne en ny jobb så fort du klarer med en gang. Å gå for lenge kan gå på helsa løs. 

Anonymkode: 6f468...da0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helsefarlig å være i en relasjon med en narsissist. Enten det er jobb eller kjærlighet. Jeg vil anbefale deg å finne deg en ny jobb så fort som mulig, for deretter å si opp jobben. Det er fint at kollegaene dine også ser dette, så er du ikke alene. Man kan jo føle seg gal av mindre ❤️

Anonymkode: 87dc1...bee

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Dette får du ikke gjort noe med. Finn en ny jobb, si opp den gamle, SÅ varsler du. 

Selv om det ikke var samme situasjon i det hele tatt, dette har jeg lært fra den ene Monsen (fra Siemens). Den sitter hardt i meg. Kommer aldri til å gjøre noe med alvorlige problemer mens jeg fortsatt jobber der. Man vinner aldri.  

Endret av solmåneogstjerner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...