Gå til innhold

Hvilket toalettpapir foretrekker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper alltid hvitt lambi toalettpapir, men synes det får så lett i oppløsning. Mens feks unik sitt blir så tynt. Hvilket toalettpapir foretrekker du?

Anonymkode: 49259...860

AnonymBruker
Skrevet

First Price

Anonymkode: 0889e...3a9

AnonymBruker
Skrevet

Den her, perfekt tykkelse og ikke for myk/hard. Eneste jeg har funnet som ikke smuldrer opp mellom hudflikene nedentil hos oss damer😅 Minuset er at den går veldig fort tom, siden det er lite papir på en rull. 

4B8389CF-BB43-4631-81C6-C5C459A9A94F.jpeg

Anonymkode: a8efe...975

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den her, perfekt tykkelse og ikke for myk/hard. Eneste jeg har funnet som ikke smuldrer opp mellom hudflikene nedentil hos oss damer😅 Minuset er at den går veldig fort tom, siden det er lite papir på en rull. 

4B8389CF-BB43-4631-81C6-C5C459A9A94F.jpeg

Anonymkode: a8efe...975

Det var det jeg tenkte på som er litt tynt😄 blir vått gjennom😂 det er vel samme som er i større pakker med plast utenpå også?

Anonymkode: 49259...860

AnonymBruker
Skrevet

Änglamark og Serla

Anonymkode: a893a...f03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unik. 

Anonymkode: 52747...779

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker Lambi; men det er det minst fornuftige økonomisk. Blir ofte unik soft, men syns den er litt for hard og det irriterer meg at jeg ikke syns jeg har råd til Lambi når jeg vet at Lambi er best. 

Anonymkode: 20d69...e66

Skrevet

Kjøper Rema sitt merke i store pakninger (18 stk.?). Min mor har begynt med det samme, og hun er en som har særdeles høye krav til toalettpapir. 

AnonymBruker
Skrevet

Enten dette som russen/idrettslag selger, eller Unik Soft. Lambi er grusomt irriterende, og jeg har badegulvet fullt av papirstruller etter at jeg har vært på toalettet.

Anonymkode: 551c2...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Serla fordi det er billigst pr meter og har mye på rullen. Irriterende med ruller som må skiftes hver dag. 

Anonymkode: d064b...e66

• Liker 4
Skrevet

Bruker kun Lambi, liker det papiret best

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper kun Lambi. Liker det best.

Anonymkode: b47aa...4ff

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper Serla 18 pak, når det er på tilbud. Er på tilbud på rusta ofte til 65 kr. Er mer på rullen en lambi.

Anonymkode: f8927...8c2

AnonymBruker
Skrevet

Lambi. First Price er sandpapir. 

Anonymkode: d9b0b...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Serla, uten tvil. Var lenge bevisstløs ang. dopapir, men da jeg ved en tilfeldighet fikk et par ruller med Serla i hus slapp jeg endelig stresset ved å føle på at jeg minst må ha 5 ekstra ruller i hus til en hver tid i frykt for å gå tom. Hater Lambi da det er for tjukt, mykt og går i oppløsning. Umulig å få noe ordentlig "grep". Serla er slitesterkt uten å være for røft i tillegg til at det varer i en evighet. 

Anonymkode: ff15d...367

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Unik. Kjøper i pakker på 24. 

Skrevet

Jeg kjøper alltid Lambi med mønster på, de i seks-pakninger. Det virker som det smuldrer mindre enn det ensfargete hvite Lambi papiret i større pakninger. Kjøpte en sånn stor 24 pakning en gang(Lambi) og det var jo helt bedrøvelig, det smuldret opp mellom fingrene og satt igjen biter i underlivet etter et enkelt tørk. Har aldri kjøpt det igjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Lambi. First Price er sandpapir. 

Jeg lurer på hvor sensitiv man må være om man omtaler First Price som sandpapir. Helt ærlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på hvor sensitiv man må være om man omtaler First Price som sandpapir. Helt ærlig.

Det får du bare fortsette å lurer på. 

AnonymBruker
Skrevet

Serla er best på alle måter.

Anonymkode: e2db6...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...