Gå til innhold

Badass or gentleman ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker egenentlig ingen av delene noe spesielt. Jeg liker de sjenerte mennene som er litt klossete. 😍

Når jeg har kommet inn i et forhold derimot kan jeg like litt variasjon av både badass og gentleman i senga.

Anonymkode: 82155...941

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor velge en av de to? Jeg vil ha en som er snill, omtenksom, kjærlig, trygg, respektfull, som prioriterer meg både seksuelt og i andre aspekter av forholdet. Samtidig foretrekker jeg hard og røff sex. Det ene burde ikke utelukke det andre.

• Liker 3
Skrevet
Fnugg skrev (2 timer siden):

Hvorfor velge en av de to? Jeg vil ha en som er snill, omtenksom, kjærlig, trygg, respektfull, som prioriterer meg både seksuelt og i andre aspekter av forholdet. Samtidig foretrekker jeg hard og røff sex. Det ene burde ikke utelukke det andre.

Enig i den.. "En gentlemann i hverdagen, kan også være en badass om natten" men da er jeg avhengig av å bli gentlemann igjen før vi sovner😉

Gjest Anonymus51
Skrevet (endret)
Ninetta skrev (13 timer siden):

Sex: dominant

Forhold: dominant 

Totalen bør være en tydelig mann som tar kontroll både i og utenfor senga, og ellers er god, respektfull og kjærlig og kan se meg og møte meg på følelsene og behovene mine.  

Så han skal dekke dine behov i senga, i forholdet, dekke ditt følelsesbehov og ditt behov for oppmerksomhet.

Hva skal du gjøre for han?

Endret av Anonymus51
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 8.3.2022 den 3.47):

Badass for ONS, gentleman for forhold 😉

Nei, en god mix er best. ONS finnes ikke i en skikkelig kvinnes verden. 

Anonymkode: 745da...a45

• Hjerte 1
Skrevet
Anonymus51 skrev (21 minutter siden):

Så han skal dekke dine behov i senga, i forholdet, dekke ditt følelsesbehov og ditt behov for oppmerksomhet.

Hva skal du gjøre for han?

Jeg skal gjøre det samme for han :)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, en god mix er best. ONS finnes ikke i en skikkelig kvinnes verden. 

Anonymkode: 745da...a45

Lol særlig😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Trøst
Skrevet

Jeg liker en god blanding. Det er vanskelig å finne, men jeg vet av erfaring at det finnes menn som takler begge roller på samme tid. Omsorgsfull og kjærlig, men med dominans. Kan i det ene øyeblikket være romantisk og lidenskapelig, før det bikker over i dyrisk og rå sex. Har også vært med menn som har vært altfor forsiktige og passive i sengen, og menn som har vært for røffe. Det "ekstreme" av begge sider faller ikke i smak hos meg - vil ikke ha en mann som tenner på å gjøre meg vondt (tenner ikke på smerte selv) og vil ikke ha en mann som knapt tør å ta i meg. En switch er ganske ypperlig, da jeg har tendenser til å være det selv, men er naturlig submissiv. 

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (10 minutter siden):

Jeg liker en god blanding. Det er vanskelig å finne, men jeg vet av erfaring at det finnes menn som takler begge roller på samme tid. Omsorgsfull og kjærlig, men med dominans. Kan i det ene øyeblikket være romantisk og lidenskapelig, før det bikker over i dyrisk og rå sex. Har også vært med menn som har vært altfor forsiktige og passive i sengen, og menn som har vært for røffe. Det "ekstreme" av begge sider faller ikke i smak hos meg - vil ikke ha en mann som tenner på å gjøre meg vondt (tenner ikke på smerte selv) og vil ikke ha en mann som knapt tør å ta i meg. En switch er ganske ypperlig, da jeg har tendenser til å være det selv, men er naturlig submissiv. 

Akkurat sånn. Amen!

Anonymkode: 4ac19...575

Skrevet
Ninetta skrev (På 9.3.2022 den 20.07):

Sex: dominant

Forhold: dominant 

Totalen bør være en tydelig mann som tar kontroll både i og utenfor senga, og ellers er god, respektfull og kjærlig og kan se meg og møte meg på følelsene og behovene mine.  

Altså en gentleman😊

Skrevet
Flintis skrev (3 minutter siden):

Altså en gentleman😊

Yes og AMEN!

Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 3/8/2022 den 9.37):

Det er lettere å få en som er 'badass' i senga til å også være myk og intim der, enn det er å få en 'gentleman' til å være røff i senga.

Tror du det? 

Jeg foretrekker gentlemen med selvtillit. Har ikke hatt problemer med at de er for pusete og veike i senga. Det er vel ganske stor forskjell på hvordan man er generelt, utad i samfunnet, og seksuelt. Angående begge kjønn. 

Dårligste elsker jeg har hatt var en "badass". Så kul at han var for kul til å spørre om noe, eller til ta hensyn. Han var imidlertid 24 år, og vi er fremdeles venner. Rundt 30 år gammel ble han mer moden og spurte, som venn, hva som måtte til for å ikke være elendig i senga. Det er nok ikke alle badasser som modner fra å være for kul. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Trolltunge said:

Tror du det? 

Jeg foretrekker gentlemen med selvtillit. Har ikke hatt problemer med at de er for pusete og veike i senga. Det er vel ganske stor forskjell på hvordan man er generelt, utad i samfunnet, og seksuelt. Angående begge kjønn. 

Dårligste elsker jeg har hatt var en "badass". Så kul at han var for kul til å spørre om noe, eller til ta hensyn. Han var imidlertid 24 år, og vi er fremdeles venner. Rundt 30 år gammel ble han mer moden og spurte, som venn, hva som måtte til for å ikke være elendig i senga. Det er nok ikke alle badasser som modner fra å være for kul. 

Jeg bare forteller det jeg hører fra mine partnere. Trodde også det var snakk om 'badass' i senga. 

Skrevet

Hvorfor itte begge deler, da? Ikke noen spesialist, men vil tippe en slags "bÆdazz-gentlemæn" er å foretrekke 🤔 Alt etter som hva man legger i begge utrykk (evt combo), lizm...  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker en mann som er begge deler samtidig. 

Anonymkode: 78ecf...171

• Liker 1
Skrevet (endret)
Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Jeg bare forteller det jeg hører fra mine partnere. Trodde også det var snakk om 'badass' i senga. 

Forhold og seksuelt står det i hi. Badass beskrives forøvrig med å tenke mer på seg selv i hi, og det er også min (dog begrensede) erfaring med badass. Min mer omfattende erfaring med gentlemen (dog kan ikke skryte av enormt "forskningsmateriale") er at å være gentlemen ikke betyr å være pus i senga. 

Det fine med mennesker er at man har kapasitet til å være mye ulikt, om man har selvfølelse og selvtillit til å være det iallefall, og slike badasses er ofte mer image enn godt er. Livredd for å miste sitt image, og derfor ikke tøffe nok til å trå ut av det tilstrekkelig til å også kunne kommunisere skikkelig, og også være myk og følsom. 

Jeg vil si at det ofte er enklere for en gentleman å ha røffe sider enn det er for en badass å være myk og god. At man oftere kan få begge deler med en gentleman med selvtillit. Selvtillit, ekte selvtillit, er mer vesentlig enn om mannen er "badass" eller gentleman. En mann uten selvtillit er det verste angående både forhold og sex. 

Endret av Trolltunge
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en følsom gangster.

Anonymkode: d7b3c...cc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på en badass i seg selv, jeg tenner på tanken av å ha sex med en fyr i for eksempel hettegenser og caps, fordi det er litt badass på et vis, men tenner ikke på å ha sex med en som er voldelig, eller slem. 

Anonymkode: e23e7...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...