BalledHead Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Har alltid vært litt nyskjerrig på dette - hva fortrekker dere jenter/damer eeegentlig ? Tenker da forsåvidt både i forhold og for sex. Altså, i hvilken retning trekker pila, foretrekker du den mer barske, røffe og kanskje litt hardhendte, men med noe mer fokus på seg selv - eller mer i retning av den omtenksomme gentleman som gjerne setter deg mer i fokus, både på soverommet og ellers ? Vet dette er VELDIG generaliserende, men tror dere skjønner hva jeg mener 😊
MacadamiaNut Skrevet 8. mars 2022 #2 Skrevet 8. mars 2022 Badass for ONS, gentleman for forhold 😉 2 1 2
Katten.2.0 Skrevet 8. mars 2022 #3 Skrevet 8. mars 2022 Det er lettere å få en som er 'badass' i senga til å også være myk og intim der, enn det er å få en 'gentleman' til å være røff i senga. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #4 Skrevet 8. mars 2022 Liker ikke «røff» og hard hendt sex, så for meg er valget enkelt. syntes ofte den typisk «røffe/barske» alfatypen bare blir ganske Harry🙈. Tiltrekker meg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 55bd7...ccf 5
BalledHead Skrevet 8. mars 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2022 18 hours ago, MacadamiaNut said: Badass for ONS, gentleman for forhold 😉 Helgardering det der 😂😂 1
bullehurk Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Må det nødvendigvis være enten eller ? , finnes menn som har begge deler i seg. 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #7 Skrevet 8. mars 2022 Damer liker slemme menn. Oss snille menn bryr de seg ikke om. Hvorfor har dere bestemt at bare slemme menn skal få fitte? Anonymkode: 11f40...165
Gjest Anonymus51 Skrevet 9. mars 2022 #8 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Damer liker slemme menn. Oss snille menn bryr de seg ikke om. Hvorfor har dere bestemt at bare slemme menn skal få fitte? Anonymkode: 11f40...165 Du er ikke en snill mann når du går rundt og mener at «menn skal få fitte». Da er du bare en umoden drittunge.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #9 Skrevet 9. mars 2022 Badass i senga, gentleman i forholdet ellers. Anonymkode: 7ab73...0e6 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Damer liker slemme menn. Oss snille menn bryr de seg ikke om. Hvorfor har dere bestemt at bare slemme menn skal få fitte? Anonymkode: 11f40...165 Du er ikke en "snill mann" når du bruker uttrkk som "få fitte". Da er du bare en av de som vi ikke vil ta i med ildtang en gang. Anonymkode: 7ab73...0e6 5
Ninetta Skrevet 9. mars 2022 #12 Skrevet 9. mars 2022 Sex: dominant Forhold: dominant Totalen bør være en tydelig mann som tar kontroll både i og utenfor senga, og ellers er god, respektfull og kjærlig og kan se meg og møte meg på følelsene og behovene mine. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #13 Skrevet 9. mars 2022 BalledHead skrev (På 7.3.2022 den 23.28): Har alltid vært litt nyskjerrig på dette - hva fortrekker dere jenter/damer eeegentlig ? Tenker da forsåvidt både i forhold og for sex. Altså, i hvilken retning trekker pila, foretrekker du den mer barske, røffe og kanskje litt hardhendte, men med noe mer fokus på seg selv - eller mer i retning av den omtenksomme gentleman som gjerne setter deg mer i fokus, både på soverommet og ellers ? Vet dette er VELDIG generaliserende, men tror dere skjønner hva jeg mener 😊 en mix av begge... Liker barske, røffe og hardhendte menn som setter meg i fokus... Anonymkode: 52345...945 1
ClausSaus Skrevet 9. mars 2022 #16 Skrevet 9. mars 2022 BalledHead skrev (På 7.3.2022 den 23.28): Har alltid vært litt nyskjerrig på dette - hva fortrekker dere jenter/damer eeegentlig ? Tenker da forsåvidt både i forhold og for sex. Altså, i hvilken retning trekker pila, foretrekker du den mer barske, røffe og kanskje litt hardhendte, men med noe mer fokus på seg selv - eller mer i retning av den omtenksomme gentleman som gjerne setter deg mer i fokus, både på soverommet og ellers ? Vet dette er VELDIG generaliserende, men tror dere skjønner hva jeg mener 😊 Altfor upresist spørsmål. Må f.eks skille mellom "badass" og bare drittsekk. Og tilsvarende mellom "gentleman" og bare dørmatte. Deretter må man faktorere inn at dama i stor grad legger endel av premissene selv. Er f.eks ikke få kvinner som ønsker seg en gentleman, men som selv er ganske langt fra å være noen lady… Da blir det fort drittsekk eller dørmatte istedet. 1
BalledHead Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #17 Skrevet 9. mars 2022 Høres ut som det er en ganske jevn blanding blant dere i grunn 😊👍
BalledHead Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #18 Skrevet 9. mars 2022 2 minutter siden, ClausSaus said: Altfor upresist spørsmål. Må f.eks skille mellom "badass" og bare drittsekk. Og tilsvarende mellom "gentleman" og bare dørmatte. Deretter må man faktorere inn at dama i stor grad legger endel av premissene selv. Er f.eks ikke få kvinner som ønsker seg en gentleman, men som selv er ganske langt fra å være noen lady… Da blir det fort drittsekk eller dørmatte istedet. Presist nok til det jeg lurte på - og det var i hvilken retning damene føler de tiltrekkes.. Var ikke tenkt som noen eksakt vitenskap 😊
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 Elsker gentlemen ❤ Anonymkode: 4a2c7...2aa 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå