Gå til innhold

Badass or gentleman ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært litt nyskjerrig på dette - hva fortrekker dere jenter/damer eeegentlig
Tenker da forsåvidt både i forhold og for sex.

Altså, i hvilken retning trekker pila, foretrekker du den mer barske, røffe og kanskje litt hardhendte, men med noe mer fokus på seg selv - eller mer i retning av den omtenksomme gentleman som gjerne setter deg mer i fokus, både på soverommet og ellers ?

Vet dette er VELDIG generaliserende, men tror dere skjønner hva jeg mener 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badass for ONS, gentleman for forhold 😉

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er lettere å få en som er 'badass' i senga til å også være myk og intim der, enn det er å få en 'gentleman' til å være røff i senga.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke «røff» og hard hendt sex, så for meg er valget enkelt.

syntes ofte den typisk «røffe/barske» alfatypen bare blir ganske Harry🙈. Tiltrekker meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 55bd7...ccf

• Liker 5
Skrevet
18 hours ago, MacadamiaNut said:

Badass for ONS, gentleman for forhold 😉

Helgardering det der 😂😂

• Liker 1
Skrevet

Må det nødvendigvis være enten eller ? , finnes menn som har begge deler i seg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Damer liker slemme menn. Oss snille menn bryr de seg ikke om. Hvorfor har dere bestemt at bare slemme menn skal få fitte?

Anonymkode: 11f40...165

Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Damer liker slemme menn. Oss snille menn bryr de seg ikke om. Hvorfor har dere bestemt at bare slemme menn skal få fitte?

Du er ikke en snill mann når du går rundt og mener at «menn skal få fitte». Da er du bare en umoden drittunge.

AnonymBruker
Skrevet

Badass i senga, gentleman i forholdet ellers.

Anonymkode: 7ab73...0e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Du er ikke en "snill mann" når du bruker uttrkk som "få fitte". Da er du bare en av de som vi ikke vil ta i med ildtang en gang.

Anonymkode: 7ab73...0e6

• Liker 5
Skrevet

Sex: dominant

Forhold: dominant 

Totalen bør være en tydelig mann som tar kontroll både i og utenfor senga, og ellers er god, respektfull og kjærlig og kan se meg og møte meg på følelsene og behovene mine.  

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
BalledHead skrev (På 7.3.2022 den 23.28):

Har alltid vært litt nyskjerrig på dette - hva fortrekker dere jenter/damer eeegentlig

Altså, i hvilken retning trekker pila, foretrekker du den mer barske, røffe og kanskje litt hardhendte, men med noe mer fokus på seg selv - eller mer i retning av den omtenksomme gentleman som gjerne setter deg mer i fokus, både på soverommet og ellers ?

en mix av begge...

Liker barske, røffe og hardhendte menn som setter meg i fokus...

Anonymkode: 52345...945

• Liker 1
Skrevet

Gentleman til meg, takk 😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gentleman 😊

Anonymkode: ca1dc...1cf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
BalledHead skrev (På 7.3.2022 den 23.28):

Altfor upresist spørsmål.

Må f.eks skille mellom "badass" og bare drittsekk. Og tilsvarende mellom "gentleman" og bare dørmatte.

Deretter må man faktorere inn at dama i stor grad legger endel av premissene selv. Er f.eks ikke få kvinner som ønsker seg en gentleman, men som selv er ganske langt fra å være noen lady…

Da blir det fort drittsekk eller dørmatte istedet.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som det er en ganske jevn blanding blant dere i grunn 😊👍

Skrevet
2 minutter siden, ClausSaus said:

Altfor upresist spørsmål.

Må f.eks skille mellom "badass" og bare drittsekk. Og tilsvarende mellom "gentleman" og bare dørmatte.

Deretter må man faktorere inn at dama i stor grad legger endel av premissene selv. Er f.eks ikke få kvinner som ønsker seg en gentleman, men som selv er ganske langt fra å være noen lady…

Da blir det fort drittsekk eller dørmatte istedet.

Presist nok til det jeg lurte på - og det var i hvilken retning damene føler de tiltrekkes.. Var ikke tenkt som noen eksakt vitenskap 😊

Skrevet

Ja takk begge deler? 
Hvorfor velge? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker gentlemen ❤

Anonymkode: 4a2c7...2aa

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...