AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Del Skrevet 7. mars 2022 Noen som har opplevd at førerdøren åpner seg under kjøring før? Dette skjedde meg, kliss ny bil. Ingen varsel om åpen dør før kjøring eller lignende. Skal på verksted, jeg er bare nyskjerrig på hva det kan skyldes og om jeg bør være redd for barna i baksetet fremover 😳 Verkstedet hadde "aldri" hørt om lignende tilfeller - så jeg er spent på om de bare kommer til å skylde på brukerfeil.. Men bilen bør da ærlig talt varsle meg ganske tydelig om jeg kjører i en time med halvåpen dør? 🤨 Erfaringer eller tips tas i mot med takk 😊 Anonymkode: 95484...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Del Skrevet 7. mars 2022 Hvordan bil har du? Anonymkode: a3bdb...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #3 Del Skrevet 7. mars 2022 Har hørt om det problemet på tesla i hvert fall, men tror ikke de har noen god løsning på problemet. Anonymkode: 4ac58...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan bil har du? Anonymkode: a3bdb...e49 Hvilken Anonymkode: d861a...68d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå