AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Er det 100% utelukkende omikron som er i omløp nå? Eller er det fortsatt mulig å bli smittet av delta? Når man tar PCR-test, får man da svar på om det er omikron eller delta? Evt omikron type 1, eller omikron type 2? Anonymkode: 36ab7...0d4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Kan spørre litt enklere: Dere som får positiv PCR-test, får dere beskjed om hvilken type covid dere har fått? Delta eller omikron? Anonymkode: 36ab7...0d4
Antonetta Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan spørre litt enklere: Dere som får positiv PCR-test, får dere beskjed om hvilken type covid dere har fått? Delta eller omikron? Anonymkode: 36ab7...0d4 nei det er ikke vanlig. noen gjør det av og til i startfasen når det kommer nye versjoner av viruset.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Nei, nå regner man med at det er omikron. Anonymkode: 04e1a...dba
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, nå regner man med at det er omikron. Anonymkode: 04e1a...dba Dette trodde jeg også, men så forteller en bekjent at de har hatt korona hele familien nylig, og halvparten av familien fikk omikron og andre halvparten delta.. jeg kjenner de ikke godt nok til å spørre og grave, men ble litt engstelig når jeg hørte at delta fortsatt var i omløp. Derfor spør jeg her, om noen har hørt om, eller opplevd noe lignende. Anonymkode: 36ab7...0d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå