Gå til innhold

Forslag antidepressiva

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker nå Cipralex. Har tidligere prøvd fontex. Jeg føler egentlig ingenting virker, og nå på Cipralex har jeg bare lagt på meg. 

Legen har spurt om jeg har hørt om noe annet som virker, men det har jeg jo ikke. Så lurer på om noen har noen anbefalinger? 

Jeg går i behandling og. Har egentlig mest problemer med angst, har vært alvorlig deprimert og kan innimellom kjenne på depresjon. Akkurat nå tenker jeg angst er det største problemet. Jeg har også tenkt å snakke med lege og psykolog om det er mulighet for at det kan være noe annet som er årsaken til problemene mine, siden medisin ikke ser ut til å virke. Men, om det skulle nå være slik at jeg for eksempel er bipolar eller noe, så burde jo en medisin som skal hjelpe på angst kunne hjelpe angstbiten av problemene mine, så har noen noen tips? 

Anonymkode: 0d38e...576

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Medisin hjelper bare litt på meg. Har du prøvd diett? Karbohydrater gjør meg dårlig. Spiser jeg mye fett (olivenolje, kokosolje, smør) og lite karbohydrater føler jeg meg bedre.  Diett og gåturer, være ute i naturen er det eneste som hjelper for meg.

Anonymkode: 5339b...eaa

Skrevet

Kjære trådstarter! 

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Jeg minner også til retningslinjene for Kropp og helse angående diskusjon av legemidler: 

Sitat

* Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...