AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #21 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å fy faen. To under 2? Hvis du kjapper deg kan du få 3 under 3? 😅 Anonymkode: 77bb2...441 Jeg kom innom en mote-blogg hvor en hadde fem unger på tre år.. hvor de tre første var trillinger... og SÅ fikk nr 6 tre år senere.... 😱 Anonymkode: c61a0...bf2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #22 Skrevet 8. mars 2022 Jeg hadde også en sånn baby. Først nå når han er 3 begynner det å bli litt bedre å være mamma 🙈 Men har fortsatt ukentlige sammenbrudd. At noen får flere er en gåte for meg, men de er nok laget av noe helt annet enn meg 😄 Anonymkode: bc04c...672
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #23 Skrevet 8. mars 2022 HATET baby- og permisjonstiden. Virkelig hatet. Det var helt utmattende, klaustrofobisk og altoppslukende. Jeg ble totalt utslettet som menneske, huset fløt og sammenhengende søvn var en våt drøm. Det var grusomt, husker svært lite koselig fra det. Nå skal jeg lide meg gjennom det drittet der en gang til, så steriliserer jeg meg. Grunnen til at jeg gjør det igjen, er at eldste nå er 3 år - og jeg VET at det blir bedre! Fra ca 1 år løsnet hele livet og absolutt alle aspekter ble bedre, enklere, gladere og finere. Jeg ønsker meg et (stort) barn til, og for å få det må jeg dessverre lide meg igjennom en permisjon og babytid til. Jeg gleder meg overhodet ikke, men bretter opp ermene og ser frem til ungen er ett år For denne gangen har jeg et lys i enden av tunellen; nemlig at det blir bedre! Anonymkode: 18092...8ca 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #24 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): HATET baby- og permisjonstiden. Virkelig hatet. Det var helt utmattende, klaustrofobisk og altoppslukende. Jeg ble totalt utslettet som menneske, huset fløt og sammenhengende søvn var en våt drøm. Det var grusomt, husker svært lite koselig fra det. Nå skal jeg lide meg gjennom det drittet der en gang til, så steriliserer jeg meg. Grunnen til at jeg gjør det igjen, er at eldste nå er 3 år - og jeg VET at det blir bedre! Fra ca 1 år løsnet hele livet og absolutt alle aspekter ble bedre, enklere, gladere og finere. Jeg ønsker meg et (stort) barn til, og for å få det må jeg dessverre lide meg igjennom en permisjon og babytid til. Jeg gleder meg overhodet ikke, men bretter opp ermene og ser frem til ungen er ett år For denne gangen har jeg et lys i enden av tunellen; nemlig at det blir bedre! Anonymkode: 18092...8ca Var sånn her også. Vi hadde tenkt to tette, begynne prøvingen straks eldsten ble ett. Men da var det ingen av oss som orket tanken på å få et barn til i det hele tatt, noen sinne. Men da han var to, så vi at jo, det blir jo faktisk litt bedre, så vi prøvde på en til likevel. Og det var virkelig mye enklere med andremann. Da hadde vi vært gjennom det før, og var mer herdet. Jeg trodde jeg var realistisk og forberedt før førstemann, men altså, det var som å bli truffet av toget, så rygget over og truffet en gang til, femti ganger på rad. Med andremann var jeg vant til å være "På" hele tiden, var vant til å ikke få sammenhengende søvn, osv, så det var en MYE mindre overgang enn fra 0-1. Bare sånn til oppmuntring Anonymkode: c61a0...bf2 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #25 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var sånn her også. Vi hadde tenkt to tette, begynne prøvingen straks eldsten ble ett. Men da var det ingen av oss som orket tanken på å få et barn til i det hele tatt, noen sinne. Men da han var to, så vi at jo, det blir jo faktisk litt bedre, så vi prøvde på en til likevel. Og det var virkelig mye enklere med andremann. Da hadde vi vært gjennom det før, og var mer herdet. Jeg trodde jeg var realistisk og forberedt før førstemann, men altså, det var som å bli truffet av toget, så rygget over og truffet en gang til, femti ganger på rad. Med andremann var jeg vant til å være "På" hele tiden, var vant til å ikke få sammenhengende søvn, osv, så det var en MYE mindre overgang enn fra 0-1. Bare sånn til oppmuntring Anonymkode: c61a0...bf2 Haha, dette beskriver babytiden så godt, takk 😄❤️ Anonymkode: bc04c...672
Miss91 Skrevet 8. mars 2022 #26 Skrevet 8. mars 2022 Høres normalt ut, problemet er at babytid blir glorifisert. Det er bare jævlig, ikke trivelig. Min minste er 6 år, og jeg grøsser enda av å tenke på babytiden. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #27 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å fy faen. To under 2? Hvis du kjapper deg kan du få 3 under 3? 😅 Anonymkode: 77bb2...441 😂har 4 nå totalt, det får holde😆 Anonymkode: 3499d...d58
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #28 Skrevet 9. mars 2022 Kjenner meg veldig igjen ❤️. Har slitt med å bli gravid med begge barna, hatt veldig tøff babytid med begge med kolikk, mye gråt og bæring og lite søvn. Trøsten er at det absolutt er verdt det fra de bikker ett år. Det trøster jeg meg med denne gangen (minstemann 7 mnd nå). Koser meg ikke i permisjon, det er beinhardt, baby sover dårlig fortsatt og jeg savner jobben. Men så herlig med unger! Kunne de blitt født ett år gamle 😆. Hold ut så blir han en flott kar etterhvert! Og det er lov å synes babytid er slitsomt! Anonymkode: aebc5...05d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #29 Skrevet 15. mars 2022 Tusen takk for så mange gode ord her Det har virkelig vært til hjelp å lese det dere skriver. Deg jeg har holdt meg fast i, er at det blir bedre. Minner meg selv når jeg er frustrert og lei at det er bare en fase. Noen barn krever mer enn andre og har med problemer enn andre , og sånn er det bare. Vi er jo alle mennesker ulike. Så er det bare å akseptere at man ikke elsker det, og at det snart blir bedre. Takk alle sammen ❤️ TS Anonymkode: 7d514...ef1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå