Anonym-bruker Skrevet 7. mars 2022 #1 Skrevet 7. mars 2022 Har veldig lyst på hund. Men et familiemedlem er allergisk, så usikker pga det. Har lest om petal cleanse. Visstnok en lotion man smører på hunden, som skal minske hvor mye allergener som sprer seg. Noen som har erfaring med det? Fungerer det? Hunden jeg har sett på er labrador retriever.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #2 Skrevet 7. mars 2022 Anonym-bruker skrev (3 minutter siden): Har veldig lyst på hund. Men et familiemedlem er allergisk, så usikker pga det. Har lest om petal cleanse. Visstnok en lotion man smører på hunden, som skal minske hvor mye allergener som sprer seg. Noen som har erfaring med det? Fungerer det? Hunden jeg har sett på er labrador retriever. Nei, det fungerer ikke optimalt og allergikeren kan bli verre. En retriever avgir mye allergener i forhold til en liten puddel. Men med allergi, nei til hund. Anonymkode: 24c23...90a
Anonym-bruker Skrevet 7. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei, det fungerer ikke optimalt og allergikeren kan bli verre. En retriever avgir mye allergener i forhold til en liten puddel. Men med allergi, nei til hund. Anonymkode: 24c23...90a Har du prøvd det selv, så du vet? Dette familiemedlemmet bor ikke her, så hadde vært ved besøk det evt er aktuelt
Arx Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 Er det ikke 3 tråden du har opprettet om samme emnet? Jeg er allergisk og prøvde petal clense, 0 effekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå