Gå til innhold

ansiktskrem til baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags ansiktskrem bruker dere på baby'?De bør vel smøres om vinter'n??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smurte ikke gutten min i vinter (med baby så tolker jeg det som under 1 år) og fikk beskjed på helsestasjonen om at det ikke var nødvendig. Han var jo godt skjerma for vær og vind i vogna si, og om det var kaldere enn 10 minus var vi ikke ute.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du får en veldig god (og mild!) krem på apoteket som heter A-creme. Kjempefin i ansiktet, på stompen og overalt. Jeg fikk en krukke av mamma i fjor vinter, brukte den i ansiktet selv, og det var himmelvid forskjell. Kulda bet ikke i kinnene som den gjorde når jeg hadde glemt å smøre meg.

Skrevet

Hu er snart 3 mnd

Takk for kjappe svar, får alltid god hjelp :)

Skrevet

Jeg brukte krem de dagene vi gikk i bæresele og det trakk. Kjøpte en som heter Ceridal (Lipobase?) på apoteket. Fet og god - uten vann (som er viktig).

Skrevet

Når det er veldig kaldt bruker jeg alltid litt kuldekrem i fjeset på ungene når de er ute - men da er det altså snakk om minusgrader!Det får man på apoteket!

Skrevet

Jeg har ingen barn, men har jobbet i barnehage...Da brukte vi Calendula-kremen fra Weleda i ansiktet på barna (små og større); den er skikkelig rik og beskyttende, inneholder beroligende ringblomst, og er organisk basert. Weleda anbefales på det varmeste!

Skrevet
Jeg har ingen barn, men har jobbet i barnehage...Da brukte vi Calendula-kremen fra Weleda i ansiktet på barna (små og større); den er skikkelig rik og beskyttende, inneholder beroligende ringblomst, og er organisk basert. Weleda anbefales på det varmeste!

Signerer denne

Gjest skindeep
Skrevet
Du får en veldig god (og mild!) krem på apoteket som heter A-creme. Kjempefin i ansiktet, på stompen og overalt. Jeg fikk en krukke av mamma i fjor vinter, brukte den i ansiktet selv, og det var himmelvid forskjell. Kulda bet ikke i kinnene som den gjorde når jeg hadde glemt å smøre meg.

Sant!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...