stinegull Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Hva slags ansiktskrem bruker dere på baby'?De bør vel smøres om vinter'n??
monja Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg smurte ikke gutten min i vinter (med baby så tolker jeg det som under 1 år) og fikk beskjed på helsestasjonen om at det ikke var nødvendig. Han var jo godt skjerma for vær og vind i vogna si, og om det var kaldere enn 10 minus var vi ikke ute.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Du får en veldig god (og mild!) krem på apoteket som heter A-creme. Kjempefin i ansiktet, på stompen og overalt. Jeg fikk en krukke av mamma i fjor vinter, brukte den i ansiktet selv, og det var himmelvid forskjell. Kulda bet ikke i kinnene som den gjorde når jeg hadde glemt å smøre meg.
stinegull Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2005 Hu er snart 3 mnd Takk for kjappe svar, får alltid god hjelp
14062003 Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg brukte krem de dagene vi gikk i bæresele og det trakk. Kjøpte en som heter Ceridal (Lipobase?) på apoteket. Fet og god - uten vann (som er viktig).
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Når det er veldig kaldt bruker jeg alltid litt kuldekrem i fjeset på ungene når de er ute - men da er det altså snakk om minusgrader!Det får man på apoteket!
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #7 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har ingen barn, men har jobbet i barnehage...Da brukte vi Calendula-kremen fra Weleda i ansiktet på barna (små og større); den er skikkelig rik og beskyttende, inneholder beroligende ringblomst, og er organisk basert. Weleda anbefales på det varmeste!
nat26 Skrevet 30. oktober 2005 #9 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har ingen barn, men har jobbet i barnehage...Da brukte vi Calendula-kremen fra Weleda i ansiktet på barna (små og større); den er skikkelig rik og beskyttende, inneholder beroligende ringblomst, og er organisk basert. Weleda anbefales på det varmeste! ← Signerer denne
Gjest skindeep Skrevet 31. oktober 2005 #10 Skrevet 31. oktober 2005 Du får en veldig god (og mild!) krem på apoteket som heter A-creme. Kjempefin i ansiktet, på stompen og overalt. Jeg fikk en krukke av mamma i fjor vinter, brukte den i ansiktet selv, og det var himmelvid forskjell. Kulda bet ikke i kinnene som den gjorde når jeg hadde glemt å smøre meg. ← Sant!!
stinegull Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2005 det er notert,takk alle i hopa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå