AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #21 Skrevet 7. mars 2022 Hvis du har blitt invitert til intervju tidligere og takket nei, og det nå er 1 måned siden søknadsfristen gikk ut uten at du har hørt fa dem, så er de nok ikke interessert i å sløse bort tid på deg. Du burde absolutt takke ja til tilbudet du allerede har fått. Anonymkode: ba9a2...ad4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #22 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har blitt invitert til intervju tidligere og takket nei, og det nå er 1 måned siden søknadsfristen gikk ut uten at du har hørt fa dem, så er de nok ikke interessert i å sløse bort tid på deg. Du burde absolutt takke ja til tilbudet du allerede har fått. Anonymkode: ba9a2...ad4 De brukte ganske lang tid sist også med å invitere til intervju, kan jo bare ta en telefon bort evt Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #23 Skrevet 7. mars 2022 missmcbeal skrev (20 minutter siden): Om det faktisk er 1 mnds siden søknadsfristen gikk ut, så er det litt rart du ikke har hørt noe, særlig om de har lyst den ut for 3.gang. Det er mulig de ikke vil innkalle deg på nytt da de kanskje tror de kaster bort tiden sin om du har takket nei fra før. Men jeg er litt forvirret nå - har du søkt på nytt nå etter du takket nei etter forrige intervju? For om du har vært på intervju, også takket nei - så blir du ikke kalt inn på nytt igjen selv om de har lyst ut stillingen på nytt, med mindre du faktisk har søkt på nytt. Og kanskje siden du har gitt avslag på samme stilling før, så kanskje de tror det er en feil at søknaden din har kommet inn på nytt. Jeg tror jeg ville tatt den telefonen om jeg var deg, og hørt hvor langt de har kommet i prosessen. Selv i offentlige stillinger er det lenge å gå 1 mnd uten å bli innkalt. For meg høres det ut som du absolutt bør takke ja til den andre stillingen. Jeg lurer også på hva det er som gjør til at den jobben du takket nei til før, plutselig er blitt drømmejobben? Jeg ville ha ringt de drømmejobb folka og meldt sterk interesse denne gangen og kanskje gitt enn logisk forklaring på hvorfor det ikke gikk sist gang. Typ at du hadde lyst men ikke hadde mulighet likevel. Håper du slutter å være så vinglete da. Det kan bli irriterende.. Anonymkode: 0b61c...fa9
Fireflies Skrevet 7. mars 2022 #24 Skrevet 7. mars 2022 Ring de du har søkt hos og si at denne gangen er du interesert. Takk ja til den første jobben, og ikke nevn den du har søkt på. Da har du sikret deg jobb i tilfelle du ikke får jobb hos den andre arbeidsgiveren.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #25 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville ha ringt de drømmejobb folka og meldt sterk interesse denne gangen og kanskje gitt enn logisk forklaring på hvorfor det ikke gikk sist gang. Typ at du hadde lyst men ikke hadde mulighet likevel. Håper du slutter å være så vinglete da. Det kan bli irriterende.. Anonymkode: 0b61c...fa9 Skal ringe dit. Ja jeg vet! 🙂 Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #26 Skrevet 7. mars 2022 Fireflies skrev (3 minutter siden): Ring de du har søkt hos og si at denne gangen er du interesert. Takk ja til den første jobben, og ikke nevn den du har søkt på. Da har du sikret deg jobb i tilfelle du ikke får jobb hos den andre arbeidsgiveren. Ja!:-) god ide Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #27 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Har blitt intervjuet til intervju hos dem før, og de syntes det var synd at jeg takket nei. Er tredje gangen de har utlyst nå. Anonymkode: 90fb7...daa Ja, men du vet aldri hvem som har søkt nå. Hadde selv uansett takket ja til jobben du har fått tilbud om og heller sagt den opp om du får denne. Du kan ikke satse på at du får jobben bare fordi de synes det var synd du takket nei. Plutselig står du der å har takket nei til fast stilling og heller ikke fått drømmejobben. Anonymkode: 358fd...366
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #28 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men du vet aldri hvem som har søkt nå. Hadde selv uansett takket ja til jobben du har fått tilbud om og heller sagt den opp om du får denne. Du kan ikke satse på at du får jobben bare fordi de synes det var synd du takket nei. Plutselig står du der å har takket nei til fast stilling og heller ikke fått drømmejobben. Anonymkode: 358fd...366 Klar over det! Får gjøre det og bare være glad for at jeg har fått fast jobb allerede. Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #29 Skrevet 10. mai 2022 Nå har jeg fått intervju til drømmejobben igjen…… Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #30 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nå har jeg fått intervju til drømmejobben igjen…… Anonymkode: 90fb7...daa Gratulerer! Anonymkode: bcd6f...bbc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #31 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gratulerer! Anonymkode: bcd6f...bbc Tusen takk! Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #32 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 7.3.2022 den 6.43): Hei, jeg har fått tilbud om fast jobb og jeg liker virkelig jobben, men ønsker meg egentlig noe annet. Har søkt på «drømmejobben» og har fått intervju der før (takket nei) og lurer på om jeg skal takke nei til tilbudet og satse på at jeg får jobb der jeg har søkt… Synes det er kjempeskummelt for plutselig står jeg uten jobb, eller jeg har alltids vikarjobber så er egentlig ikke helt krise. Må bestemme meg før slutten av uken. Anonymkode: 90fb7...daa Jeg har takket ja til stort sett alle jobbintervjuer og heller sett an det beste tilbudet etter det. Jeg beholdt to forskjellige 50% jobber istedet for å ta en 100 fast en gang. Rett og slett pga mulighetene på de stedene jeg er nå fremfor å stå fast på et sted på den andre. Anonymkode: 4f7ff...419
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #33 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har takket ja til stort sett alle jobbintervjuer og heller sett an det beste tilbudet etter det. Jeg beholdt to forskjellige 50% jobber istedet for å ta en 100 fast en gang. Rett og slett pga mulighetene på de stedene jeg er nå fremfor å stå fast på et sted på den andre. Anonymkode: 4f7ff...419 Tusen takk for svar! Jeg trives veldig godt der jeg er nå, men angret mye sist gang og vet jeg kommer til å angre mye igjen om jeg ikke prøver den andre jobben. Skal ihvertfall prate med dem og se hva det fører til. Det er jo «bare» å ombestemme seg om jeg ikke skulle trives eller like den jobben likevel, men jeg tror det kan bli kjempebra. Med fast jobb innenfor begge jobbene her så får jeg gode muligheter, er gode innenfor begge, men mer relevant med den nye som jeg skal på intervju til. Anonymkode: 90fb7...daa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #34 Skrevet 6. juli 2022 JEG FIKK JOBBEN. Anonymkode: 90fb7...daa 2
missmcbeal Skrevet 7. juli 2022 #35 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): JEG FIKK JOBBEN. Anonymkode: 90fb7...daa Hvordan gikk det til? Måtte du ringe de for å vise at du var interessert eller var de bare trege med å kalle inn til intervju for alle? Interessant å vite om de var litt avventende til deg siden du takket nei en gang før. Gratulerer så mye!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #36 Skrevet 7. juli 2022 missmcbeal skrev (5 timer siden): Hvordan gikk det til? Måtte du ringe de for å vise at du var interessert eller var de bare trege med å kalle inn til intervju for alle? Interessant å vite om de var litt avventende til deg siden du takket nei en gang før. Gratulerer så mye! Hele prosessen har tatt tid ja, virket ikke som at de var avventende kun mot meg. Men jeg har vært frempå og kontaktet dem flere ganger Anonymkode: 90fb7...daa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå