Gå til innhold

Liker menn kvinner mer enn kvinner liker menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann tenker jeg noen ganger at vi menn er mer glad i damer. Jeg ser på kvinner som fantastiske, dog mystiske skapninger. Jeg drømmer om kvinner hver dag. Det er så mange ting jeg liker. Enten det er kropp, ansiktet, hår, fakter, generell væremåte. 

Men føler kvinner det på samme måte med menn?

Anonymkode: 9375b...f24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt, nei. 

Anonymkode: ad40a...bee

• Liker 12
Skrevet

JA.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke svare for alle kvinner, dessverre, men denne kvinnen her gjør ikke det 😅

Anonymkode: aa78e...8af

• Nyttig 1
Skrevet

Det spørs nok på kvinnen, for min del nei.

AnonymBruker
Skrevet

Definer "glad i". Interessert i, tiltrukket av? Ja, kanskje. Behandler ordentlig og med respekt? Nei.

Anonymkode: b4728...dba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På en annen måte. Dere liker kvinner generealt men kvinner blir mer dedikerte enn hva dere gjør til èn person. 

Anonymkode: 3c0a6...b79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finnes tonnevis av idioter blant begge kjønn. 

Anonymkode: 6971e...f78

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner mislikes av både menn og kvinner, menn mislikes av kvinner. 

Anonymkode: 31c63...61b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som mann tenker jeg noen ganger at vi menn er mer glad i damer. Jeg ser på kvinner som fantastiske, dog mystiske skapninger. Jeg drømmer om kvinner hver dag. Det er så mange ting jeg liker. Enten det er kropp, ansiktet, hår, fakter, generell væremåte. 

Men føler kvinner det på samme måte med menn?

Anonymkode: 9375b...f24

Som man ser av ditt innlegg og som jeg også har tenkt en del på: Menn forelsker seg i et bilde av kvinner. De liker det generelle ved kvinner, ikke det menneskelige eller det egenartede, bortsett fra når de faktisk er interessert i en kvinne fordi han kjenner henne. En slik interesse kjenner jeg overhodet ikke for menn, nei.

Anonymkode: 81f07...f95

• Liker 15
  • Nyttig 4
Gjest Ghostface
Skrevet

Aner ikke. Er ikke interessert i noen av delene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner mislikes av både menn og kvinner, menn mislikes av kvinner. 

Thiz! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker menn, mem de fleste menn hater meg

Anonymkode: 9ac6d...4b3

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet

Jeg tror absolutt at en større andel av menn har evig troskap og kjærlighet til partner enn omvendt. Det har ikke noe med at kvinner har dårlige holdninger, men at de i større grad gir inn for bitterhet og sinne, og går, enn omvendt.

AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (1 minutt siden):

Jeg tror absolutt at en større andel av menn har evig troskap og kjærlighet til partner enn omvendt. Det har ikke noe med at kvinner har dårlige holdninger, men at de i større grad gir inn for bitterhet og sinne, og går, enn omvendt.

HAHA! 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (2 minutter siden):

Det er flest kvinner som blir mishandlet og drept av sin mannlige partner.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er flest kvinner som blir mishandlet og drept av sin mannlige partner.

Well.... Lesbiske er faktisk mest utsatt for partnervold. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner, eller jenter, er besatt av gutter fra 10-12 år, til de blir 17-18. Da tenker de fleste gutta at jenter er plagsomme og udugelige. Fra 17-18 skjønner gutta bedre meningen med jenter. Fra da av, og livet ut, blir de en besettelse som aldri blir gjengjeldt, med noen få unntak. 

Anonymkode: 82086...f72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gifte menn er lykkeligere enn single menn. Single kvinner er lykkeligere enn gifte kvinner. 

Hva tror du?

Anonymkode: b3ed5...505

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Når det gjelder kvinner i kjærlighetsrelasjoner med partner, blir de i følge biologien tidligere "ferdig" med partneren sin.

Hvis man googler skilsmisse statistikk, homofile menn vs lesbiske kvinner, er mer sannsynlighet for at kvinner får bare nok av den de er sammen med uansett, hvilket kjønn.

Kvinner er sannsynligvis mer poly av natur men har vært mind føkka av patriarkisk samfund og deverse. 

De tåler ikke engang å være med hverandre. 

Sitat

Norway and Sweden

A study on short-term same-sex registered partnerships in Norway and Sweden found that divorce rates were higher for same-sex couples than opposite-sex marriages,[17] and that unions of lesbians are considerably less stable than unions of gay men.[18]

In the above study, lesbians divorce risks were 10% higher than for gay men 

Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples

Anonymkode: 6f705...831

Endret av Rhodiola
for å lenke til sitert innhold - Rhodiola, mod.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...