Gå til innhold

Hvordan ta initiativ til et møte for eks?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo veldig ung iforhold til meg da. Jeg er 34 og han 24. Han ville legge meg til på snap, men skriver ikke så mye. Han er litt stille... Er det fordi han holder litt tilbake spenningen? Eller er han litt sjenert? Vi sender litt snapbilder og sånn, bor en halvtime unna hverandre. Litt lyst å få litt mer av han, men hvordan? Bare sende litt fine snapbilder til han? Føler meg som en fjortis nå, beklager 😆

Anonymkode: 61839...762

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du ta initiativ for et møte med en eks??? 

Anonymkode: f3075...a83

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal du ta initiativ for et møte med en eks??? 

Anonymkode: f3075...a83

Tipper det er en litt uvanlig forkortelse for "for eksempel" 

Anonymkode: e8269...6f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tipper det er en litt uvanlig forkortelse for "for eksempel" 

Anonymkode: e8269...6f4

Ja selfølgelig ! Det skulle stå det;)

Skrevet

Hm, jeg personlig har alltid opplevd at jo mer jeg viser interesse, jo mindre vil de ha meg. Man merker ofte energi, og ved å merke energi kan man også merke desperasjon (nå mener jeg ikke at du er det, men generelt). 

Men - slik er det selvfølgelig ikke med alle. Vi alle er forskjellige, noen gutter liker når jenter viser interesse og tar det første steget. Så, du bør prøve å for eksempel skrive til han og spørre hvordan det går med han, hva han gjør elns. Se hvordan han svarer tilbake. Men, etter det så trekker du deg tilbake. Ikke vær alt for på, hold en balanse. Dette mener jeg iallefall er viktig i dating-fasen. 

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (34 minutter siden):

Hm, jeg personlig har alltid opplevd at jo mer jeg viser interesse, jo mindre vil de ha meg. Man merker ofte energi, og ved å merke energi kan man også merke desperasjon (nå mener jeg ikke at du er det, men generelt). 

Men - slik er det selvfølgelig ikke med alle. Vi alle er forskjellige, noen gutter liker når jenter viser interesse og tar det første steget. Så, du bør prøve å for eksempel skrive til han og spørre hvordan det går med han, hva han gjør elns. Se hvordan han svarer tilbake. Men, etter det så trekker du deg tilbake. Ikke vær alt for på, hold en balanse. Dette mener jeg iallefall er viktig i dating-fasen. 

Helt enig. Jeg føler også at jeg får mer respons av mennene helt tidlig om jeg ikke er for på. Blir jo ikke så spennende om det er mas eller snappe hele tiden. Tror han syntes jeg er litt spennende og da skal jeg være litt anonym tilbake også. 

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (16 timer siden):

Jeg får være litt reservert, så får vi se;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...