Gå til innhold

Lorelai har testet positivt.

Lorelai80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!

Härligt och skrämmande med positivt test... jag minns hur det pirrade både första gången och de andra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Foreløpig er det jo så nytt og tidlig enda,strever litt med å skjønne at det faktisk er sant. Men sånn er det jo når man har sånn superkort syklus som meg, da finner man det jo ut ganske tidlig. Har jo ikke akkurat tålmodighet til å vente så alt for lenge med å teste da :sjenert:

I dag er jeg forøvrig 3+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med spire i magen :)

håper du får en koselig søndag :)

Takk! Ha en fin dag du også :)

Forøvrig 3+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 i dag. Hm har i grunnen veldig lite å skrive om. Har som vanlig vært på jobb. Nå sitter jeg å venter på fotballkampen. Selv om jeg egentlig burd gjordt litt husarbeid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jeg er litt sent ute, men GRATTIS med spire i magen!! Håper du får et flott svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) I dag regner det som bare det her. Lillegutt og jeg skal snart ut på besøk. Det blir nok kjekt tenker jeg. Må bare henge opp litt klær, rydde litt og spise forkost først.

Ellers 4+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje mannen først kommet hjem, så skal han ut på reise igjen. Denne gangen blir det heldigvis bare 1-2 dager. Men det går nok bra.

Sitter og ser på kampen mellom Frankrike og Togo. Blir så frustrert over det franske laget som ikke klarer å score mål. :frustrert:

Ellers 4+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært sol og fint vær i dag. Vi bestemte oss for å reise ut og spise. Litt koselig det og på en søndag. Mannen reiser jo igjen i morgen, så da blir det bare meg og lillegutt her igjen. Men det går vel greit det også tenker jeg ;)

4+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Da var jeg alene igjen. Jeg og lillegutt var ute og gikk tur i dag. Vi koste oss skikkelig sammen vi to.

Har nettopp spist kveldsmat. Nå må jeg vel nesten prøve å rydde litt. Viss ikke jeg skal vente til pausen i fotballkampen da. Så kan jeg jo henge opp klærne som ligger i maskinen når kamepn er slutt.

I dag er jeg 5+0 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5+6 og kvalmen har allerede kommet. Føler at jeg er kvalm så og si fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Jeg kaster ikke opp, er bare kvalm. Sist kastet jeg stort sett bare opp om morgenen, så var jeg egentlig bra store deler av dage fram til kvelden. Men nå er jeg kvalm hele dagen.

Er det noen som har noen gode råd om hva jeg kan gjøre når vi skal på ferie? Vi reiser til Frankrike i juli. Leste at noen anbefalte reisesyketabletter, så jeg tenkte jeg skulle prøve det. Må nesten fungere på jobb også fram til ferien :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...