Gå til innhold

Lorelai har testet positivt.


Lorelai80

Anbefalte innlegg

Ja da starter jeg min dagbok her. Vi har en sønn på 2 år og har funnet ut at det er på tide å prøve på å få nr. 2. Spiralen ble tatt ut i går, så startskuddet er gått for prøvingen. Blir litt spennende å se hvor lang tid det går før jeg i det hele tatt få mensen tilbake. Har nesten ikke hatt den etter fødselen. Lillegutt var ikke mer enn et halvt år da jeg fikk satt inn spiralen. Litt rart at jeg faktisk går å venter på å få mensen. :roll:

Kan liksom ikke helt tenke meg at det skal gå på første forsøk heller. Rett nok så ble vi jo gravide i andre prøvemåned sist, men da hadde jeg jo litt bedre kontroll på EL og menstruasjonen. Nå aner jeg vel egnentlig ikke når jeg har EL, og mensen har jeg jo ikke hatt på lenge.

Ja ja vi er ihvertfall i gang med prøvingen *Hurra*

Endret av Lorelai80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen som dagbokskriver og prøver! :)

Jeg skal ha nr. 2 i juni, og det blir veldig kos tror jeg. Førstemann er akkurat fylt 1 år så de blir ganske tette i alder!

Håper det klaffer fort for dere! Jeg hadde veldig tullete sykluser jeg, mens jeg brukte minipiller, derfor slutta jeg med dem. Og da ble jeg gravid i første syklus etter det. Ikke helt planlagt, men å så velkomment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også minipillen etter fødselen, men jeg var så glemsk at jeg glemte bare å ta dem. Derfor ble, spiralen det beste alternativet for meg. Ganske greit å slippe å tenke på at jeg må ta en pille hver dag til fastatt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok og lykke til med prøvingen! :)

Jeg er også prøver, og sluttet på p-pillen i slutten av august. Jeg begynner nå på min 3 PP.

Skal bli spennende og følge med på deg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok og lykke til med prøvingen :blomst:

Gutten vår er 14 mnd og vi begynner prøvingen over nyttår.

Blir spennende å følge deg framover.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det morgen igjen. Rimelig tidlig oppe i dag, våkna vel rundt klokka 6 ny tid. Ikke antydning til liv hos de andre to medlemmene av husstanden. Lillegutt hadde litt feber i natt, så kanskje det er noe av årsaken til at han enda sover. For mannen er det ganske så normalt å sove på denne tiden av døgnet.

Planer for dagen:

Vaske klær

Husarbeid

Besøke mormor og morfar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Innom og snoker pga. nicket ditt. Assosierer med min yndlingsserie som jeg skal se reprise av om et par timer, hjemmeværende som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjesta

Hei, jeg ser at du stadig er innom og leser i dagboken min.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle hilse pent på deg

*rekker frem hånden* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med åpning av prøverdagbok, og lykke til med prøvingen ;)

Vi har en liten gutt på rett i overkant av 3månder og har startet jakten på nestemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Tørker litt støv av denne jeg. Hele prøvingen ble i grunnen lagt på hylla da mannen fikk beskjed om at han var overflødig på jobb. Nå har han begynt i ny jobb, og vi er endelig klar for å prøve igjen. Så får vi se hvordan det går. Håper jo at vi skal lykkes på første forsøk, men er innstillt på at det også kan ta litt tid.

Ellers er jeg litt lysten på å reise litt i sommer. Er ikke helt sikker på hvor vi drar ennå. Tenker litt på enten Kreta eller Frankrike. Time will show som de sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh tiden går så sakte fram til IKM. Torsdag er den berømte dagen. Da skal mensen forhåpentligvis ikke komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg styggfort IKM ja. I morgen er den magiske dagen da tanta ikke skal komme. Har egentlig en følelse av at den kommer, men det hadde jeg jo ved sist graviditet også :roll: Ja ja går det ikke denne gangen får vi bare prøve enda bedre neste gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i natt. Fikk ikke sov og klarte ikke å vente til morgenen med å teste. Litt snodig, skjønner det ikke helt enda. Det er nå 3+3 siden sist mensstart. Fant en kalkulator som sa at jeg var 4+0 i følge menssyklussen min, men det får jeg ikke helt til å stemme. Jeg må da gå ut fra siste mensdato, og den var jo 22 mai. Ikke vet jeg, men foreløpig så sier jeg ihvertfall 3+3. Siden jeg er så kort på vei så våger jeg ikke ta helt av enda. Men uansett så er foreløpig termin 26 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...