Gå til innhold

Hvorfor liker menn rumper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann sier at han liker rumpa mi siden den er som en baby rumpe ?

Han pleier som regel å stikke neven inn under både buksa og trusa og kose med rumpa mi og det samme gjør han med brystene også. 

Ønsker å høre andres sine meninger 😅

k34

Anonymkode: 34b75...59f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er homo? Ekte menn liker fitte 

Anonymkode: 90ba6...34f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han er homo? Ekte menn liker fitte 

Anonymkode: 90ba6...34f

Det er han ikke 😅

ts

Anonymkode: 34b75...59f

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke du din manns rumpe, Ts? Eller det kun pikken hans som tenner deg? 

Anonymkode: 6f3bb...db6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sa han virkelig at han liker den fordi den er som en babyrumpe..? Ehh..hva i all verden er tiltrekkende med en babyrumpe?

Anonymkode: 966ff...6bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sa han virkelig at han liker den fordi den er som en babyrumpe..? Ehh..hva i all verden er tiltrekkende med en babyrumpe?

Anonymkode: 966ff...6bc

Bare gjetter her.. meg regner med det er en referanse til myk hud, og at han ikke specifikt tenner på babyrumper.. vet min man liker ta på meg, og har sagt at jeg er mye mykere/mindre hårete ;) han har også sagt at jeg har babyhud uten at det er seksuelt henntydet til baby..

Er vel digg å ta på da🤷‍♀️

Anonymkode: 780e3...c70

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ønsker å høre andres sine meninger 😅

Vi parret oss primært bakfra i ganke lang tid, så rumpa regnes å være en såpass viktig nøkkelstimulus at flere forskere tror at pupper( som også er to fyldige objekter delt av en kløft) har fått sine former for å være mest mulig lik Rumpa.

r1.png

r2.png

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn vokste aldri vekk fra den anale fase da de var barn. Det får de svi for i voksen alder. Da blir de verste mennene til og med så fikserte at de på død og liv skal ha penis inn i bæsjehullet til damer. 

Anonymkode: 4dd3d...0d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk er mer dyr enn oss.

Anonymkode: 26cf2...615

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger rumpa til mannen min 🥰🙌🔥

Anonymkode: 2995e...0a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn vokste aldri vekk fra den anale fase da de var barn. Det får de svi for i voksen alder. Da blir de verste mennene til og med så fikserte at de på død og liv skal ha penis inn i bæsjehullet til damer. 

Anonymkode: 4dd3d...0d0

No var du smart, no var du veldig smart...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker fitta best. Dama skal operer seg nå for og få den enda finere eller den er nå.  Dette blir min bursdagsgave fra meg.

Anonymkode: 10da4...a0c

AnonymBruker
Skrevet
Chomsky89 skrev (27 minutter siden):

Vi parret oss primært bakfra i ganke lang tid, så rumpa regnes å være en såpass viktig nøkkelstimulus at flere forskere tror at pupper( som også er to fyldige objekter delt av en kløft) har fått sine former for å være mest mulig lik Rumpa.

r1.png

r2.png

Kyr har da velutviklede jur hele tiden, selv når de ikke har kalv. Jurene utvikler seg ordentlig fra kvigen får sin første kalv, og blir der siden.

Anonymkode: 0d6d0...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker fitta best. Dama skal operer seg nå for og få den enda finere eller den er nå.  Dette blir min bursdagsgave fra meg.

Jøss så heldig hun er som har deg. Dere er like overfladiske og har sikkert like dårlig selvtillit begge to. 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi det kommer lort ut av den. Mannfolk elsker lort.

Anonymkode: f63ee...788

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jøss så heldig hun er som har deg. Dere er like overfladiske og har sikkert like dårlig selvtillit begge to. 

Vi er langt fra overflatiske,men enkelte ting setter man fokus på. Vi har gamle biler og et enkelt hus. Så at vi koster på ting som ikke synes for noen vil jeg ikke kalle overflatisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig lavmål på de innleggene her, som automatisk kobler rumpe til analsex. Han stikker ikke hånda ned under linningen, for å fingre rumpehullet?? Nei, tenkte meg det.

Det handler om å tenne på det feminine, og det som gjør en kvinnekropp til en kvinnekropp. Pupper, midje, rumpe, lår, timeglass etc. Vi liker det som skaper fasongen, og noen fokuserer foran, andre bak. Det samme gjelder følelsen når du tar på kroppsdeler. Rumpa kan være helt magisk, med sin fasthet, og myke overganger til korsryggen og hoftene. 

Når han sier babyrumpe, så mener han jo selvsagt hvor myk huden er. Glatt som en barnerumpe, er jo et godt gammelt uttrykk. Dere som tillegger ham andre ting, er bare her for å spille dumme. 

Anonymkode: c28ee...401

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger å ta damer i doggy, panoramautsikt til rompehullet.

Anonymkode: b2c0f...717

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utrolig lavmål på de innleggene her, som automatisk kobler rumpe til analsex. Han stikker ikke hånda ned under linningen, for å fingre rumpehullet?? Nei, tenkte meg det.

Det handler om å tenne på det feminine, og det som gjør en kvinnekropp til en kvinnekropp. Pupper, midje, rumpe, lår, timeglass etc. Vi liker det som skaper fasongen, og noen fokuserer foran, andre bak. Det samme gjelder følelsen når du tar på kroppsdeler. Rumpa kan være helt magisk, med sin fasthet, og myke overganger til korsryggen og hoftene. 

Når han sier babyrumpe, så mener han jo selvsagt hvor myk huden er. Glatt som en barnerumpe, er jo et godt gammelt uttrykk. Dere som tillegger ham andre ting, er bare her for å spille dumme. 

Anonymkode: c28ee...401

For min del så svarte jeg ganske så ironisk fordi det er åpenbart hvorfor menn liker rumper. Så jeg syns det var et dumt spørsmål. 

Anonymkode: f63ee...788

Skrevet

"Så lenge enden er god, er allting godt!"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...