AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Min mann sier at han liker rumpa mi siden den er som en baby rumpe ? Han pleier som regel å stikke neven inn under både buksa og trusa og kose med rumpa mi og det samme gjør han med brystene også. Ønsker å høre andres sine meninger 😅 k34 Anonymkode: 34b75...59f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Kanskje han er homo? Ekte menn liker fitte Anonymkode: 90ba6...34f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han er homo? Ekte menn liker fitte Anonymkode: 90ba6...34f Det er han ikke 😅 ts Anonymkode: 34b75...59f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Liker ikke du din manns rumpe, Ts? Eller det kun pikken hans som tenner deg? Anonymkode: 6f3bb...db6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 Sa han virkelig at han liker den fordi den er som en babyrumpe..? Ehh..hva i all verden er tiltrekkende med en babyrumpe? Anonymkode: 966ff...6bc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sa han virkelig at han liker den fordi den er som en babyrumpe..? Ehh..hva i all verden er tiltrekkende med en babyrumpe? Anonymkode: 966ff...6bc Bare gjetter her.. meg regner med det er en referanse til myk hud, og at han ikke specifikt tenner på babyrumper.. vet min man liker ta på meg, og har sagt at jeg er mye mykere/mindre hårete han har også sagt at jeg har babyhud uten at det er seksuelt henntydet til baby.. Er vel digg å ta på da🤷♀️ Anonymkode: 780e3...c70
Chomsky89 Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ønsker å høre andres sine meninger 😅 Vi parret oss primært bakfra i ganke lang tid, så rumpa regnes å være en såpass viktig nøkkelstimulus at flere forskere tror at pupper( som også er to fyldige objekter delt av en kløft) har fått sine former for å være mest mulig lik Rumpa. 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Menn vokste aldri vekk fra den anale fase da de var barn. Det får de svi for i voksen alder. Da blir de verste mennene til og med så fikserte at de på død og liv skal ha penis inn i bæsjehullet til damer. Anonymkode: 4dd3d...0d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Mannfolk er mer dyr enn oss. Anonymkode: 26cf2...615 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Digger rumpa til mannen min 🥰🙌🔥 Anonymkode: 2995e...0a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Menn vokste aldri vekk fra den anale fase da de var barn. Det får de svi for i voksen alder. Da blir de verste mennene til og med så fikserte at de på død og liv skal ha penis inn i bæsjehullet til damer. Anonymkode: 4dd3d...0d0 No var du smart, no var du veldig smart... Anonymkode: 6f3bb...db6 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 Jeg liker fitta best. Dama skal operer seg nå for og få den enda finere eller den er nå. Dette blir min bursdagsgave fra meg. Anonymkode: 10da4...a0c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 Chomsky89 skrev (27 minutter siden): Vi parret oss primært bakfra i ganke lang tid, så rumpa regnes å være en såpass viktig nøkkelstimulus at flere forskere tror at pupper( som også er to fyldige objekter delt av en kløft) har fått sine former for å være mest mulig lik Rumpa. Kyr har da velutviklede jur hele tiden, selv når de ikke har kalv. Jurene utvikler seg ordentlig fra kvigen får sin første kalv, og blir der siden. Anonymkode: 0d6d0...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker fitta best. Dama skal operer seg nå for og få den enda finere eller den er nå. Dette blir min bursdagsgave fra meg. Anonymkode: 10da4...a0c Jøss så heldig hun er som har deg. Dere er like overfladiske og har sikkert like dårlig selvtillit begge to. Anonymkode: 6f3bb...db6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 Sikkert fordi det kommer lort ut av den. Mannfolk elsker lort. Anonymkode: f63ee...788 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jøss så heldig hun er som har deg. Dere er like overfladiske og har sikkert like dårlig selvtillit begge to. Anonymkode: 6f3bb...db6 Vi er langt fra overflatiske,men enkelte ting setter man fokus på. Vi har gamle biler og et enkelt hus. Så at vi koster på ting som ikke synes for noen vil jeg ikke kalle overflatisk. Anonymkode: 10da4...a0c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 Utrolig lavmål på de innleggene her, som automatisk kobler rumpe til analsex. Han stikker ikke hånda ned under linningen, for å fingre rumpehullet?? Nei, tenkte meg det. Det handler om å tenne på det feminine, og det som gjør en kvinnekropp til en kvinnekropp. Pupper, midje, rumpe, lår, timeglass etc. Vi liker det som skaper fasongen, og noen fokuserer foran, andre bak. Det samme gjelder følelsen når du tar på kroppsdeler. Rumpa kan være helt magisk, med sin fasthet, og myke overganger til korsryggen og hoftene. Når han sier babyrumpe, så mener han jo selvsagt hvor myk huden er. Glatt som en barnerumpe, er jo et godt gammelt uttrykk. Dere som tillegger ham andre ting, er bare her for å spille dumme. Anonymkode: c28ee...401 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 Digger å ta damer i doggy, panoramautsikt til rompehullet. Anonymkode: b2c0f...717
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utrolig lavmål på de innleggene her, som automatisk kobler rumpe til analsex. Han stikker ikke hånda ned under linningen, for å fingre rumpehullet?? Nei, tenkte meg det. Det handler om å tenne på det feminine, og det som gjør en kvinnekropp til en kvinnekropp. Pupper, midje, rumpe, lår, timeglass etc. Vi liker det som skaper fasongen, og noen fokuserer foran, andre bak. Det samme gjelder følelsen når du tar på kroppsdeler. Rumpa kan være helt magisk, med sin fasthet, og myke overganger til korsryggen og hoftene. Når han sier babyrumpe, så mener han jo selvsagt hvor myk huden er. Glatt som en barnerumpe, er jo et godt gammelt uttrykk. Dere som tillegger ham andre ting, er bare her for å spille dumme. Anonymkode: c28ee...401 For min del så svarte jeg ganske så ironisk fordi det er åpenbart hvorfor menn liker rumper. Så jeg syns det var et dumt spørsmål. Anonymkode: f63ee...788
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå