AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Det er film på youtube som heter monogamish, den handler om alternativ form av kjærlighetsforhold. Hva synes dere som er ute etter å finne en ny partner om å ha en primer partner og også ha mulighet for etablere korte forhold til andre mennesker. Men den primere partneren er den som dere skal stå med igjennom tjukt og tynnt... Mange homofile par har det slik, de gifter seg og er nesten 100% trofast, monogame (med untak seff) de første 5 åra for så å åpne opp forholdet for casual sex i ni og ne. Kunne dette vært noe for deg? Anonymkode: 2e5e1...a13
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Aldri. Hvis jeg virkelig elsker et menneske, så er det han og meg, og ingen andre. Hadde aldri orket å leve sammen med ham om han var med andre. Helt uaktuelt. Jeg tror at de som gjør sånt ikke egentlig elsker partneren sin. Anonymkode: 30d2f...722 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Kanskje. Vi får se. Jeg foretrekker egentlig sex med følelser. Anonymkode: 1eb47...de9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Synes det er ekkelt å ha flere partnere samtidig. Anonymkode: 68c33...b44
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Fullstendig uaktuelt for meg. jeg trenger følelser for å ha sex, og får ikke den type følelser for flere mennesker om gangen. Og dessuten hadde det vært motbydelig å dele partner med andre. Anonymkode: 309a0...c00 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå