AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #61 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 16.56): No7. Kjempefornøyd! (Selges kun på boots apotek. Anonymkode: 059b2...e54 Hvilken av de? Anonymkode: 87944...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. desember 2022 #62 Del Skrevet 1. desember 2022 Elizabeth Arden. Vanlig fuktighetskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #63 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 6.18): Spenol Anonymkode: caf0a...b3c 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 2. desember 2022 #64 Del Skrevet 2. desember 2022 Har brukt CeraVe i flere år nå, den er en favoritt For tiden prøver jeg ut Dermalogica Skin Smoothing Cream kombinert med Caia Daily Boost Serum, og det ser ut til å fungere veldig bra for huden min, som er kombinasjonshud som lett blir dehydrert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #65 Del Skrevet 2. desember 2022 Bruker CeraVe som dagkrem, og akkurat nå har jeg Dr.Greve Pharma Pro-Retinoid som nattkrem. Bruker også diverse serum. Kommer nok ikke til å kjøpe Dr.Greve Pharma nattkremen igjen, eller CeraVe - har egentlig et par andre favoritter som dag/nattkrem og generell hudpleie. Og det er Ecooking og SKØN skincare (er også stor fan av Abel Skincare London, men det er ekstemt dyrt) det er to anerkjente danske merker som er økologiske. Utrolig bra produkter, SKØN har en relativt stiv pris, men er verdt det siden det er økologisk (ingen skadelige stoffer som hormonforstyrrende o.l - noe som finnes i alle beautyprodukter) Anonymkode: 90fdc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #66 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Bruker CeraVe som dagkrem, og akkurat nå har jeg Dr.Greve Pharma Pro-Retinoid som nattkrem. Bruker også diverse serum. Kommer nok ikke til å kjøpe Dr.Greve Pharma nattkremen igjen, eller CeraVe - har egentlig et par andre favoritter som dag/nattkrem og generell hudpleie. Og det er Ecooking og SKØN skincare (er også stor fan av Abel Skincare London, men det er ekstemt dyrt) det er to anerkjente danske merker som er økologiske. Utrolig bra produkter, SKØN har en relativt stiv pris, men er verdt det siden det er økologisk (ingen skadelige stoffer som hormonforstyrrende o.l - noe som finnes i alle beautyprodukter) Anonymkode: 90fdc...b5a Får du kjøpt Skøn i butikk? Anonymkode: 87944...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. desember 2022 #67 Del Skrevet 2. desember 2022 Emma S med spf 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #68 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 14.58): Klairs Rich Moist Soothing Cream. Elsker den. Anonymkode: a471e...aca Har også brukt denne, men gikk tilbake til CALM restoring fra Paulas Choice, som er mye bedre etter min mening. Gir definivt mer fukt. Anonymkode: 55993...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #69 Del Skrevet 2. desember 2022 Roci skrev (10 timer siden): Har brukt CeraVe i flere år nå, den er en favoritt For tiden prøver jeg ut Dermalogica Skin Smoothing Cream kombinert med Caia Daily Boost Serum, og det ser ut til å fungere veldig bra for huden min, som er kombinasjonshud som lett blir dehydrert. Hvilken krem bruker du fra CeraVe? Har kjøpt en som det står "lotion" på, men har av en eller annen grunn ikke turt å bruke den ettersom huden ikke har vært bra etter å ha brukt koreanske produkter. Har brukt skin smoothing-kremen fra Dermalogica og ville så gjerne fortsette å bruke den, men fikk utbrudd hver gang jeg begynte å bruke den, så måtte bare gi den opp. Anonymkode: 55993...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #70 Del Skrevet 2. desember 2022 Ole Henriksen C-Rush Brightening Gel Creme 😊 Sammen med serumet fra samme serie er den så god at jeg ikke klarer å slutte! Gir fuktighet til huden min som vanligvis ville vært tørr, og gjør den smidig og glatt, uten å bli oljete fordi den trekker fort inn. Elsker effekten av den og leter etter billigere alternativer fordi den er dyrere enn jeg liker… Anonymkode: e7527...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2022 #71 Del Skrevet 2. desember 2022 Blander Klairs Rich Moist Soothing creme og Cicaplast gel B5 på dagtid, gjerne med c-vitamin serum under. På natt bruker jeg mye forskjellig. Retinol, masker, Cicaplast Balm, Azealic Acid, selvbruning, diverse serumer, og noen netter ingenting. (tenker huden har godt av en pause) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 2. desember 2022 #72 Del Skrevet 2. desember 2022 A krem. Bruker reseptbelagt retinol og flere andre serumer. Derfor bruker jeg en enkel krem uten parfyme eller andre virkemidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #73 Del Skrevet 2. desember 2022 Anonymkode: 4a3ae...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #74 Del Skrevet 3. desember 2022 Tror cerave i seg selv e bra for yngre hud. Gir ikke nok fukt aleine når en blir eldre synes jeg Anonymkode: 87944...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #75 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har også brukt denne, men gikk tilbake til CALM restoring fra Paulas Choice, som er mye bedre etter min mening. Gir definivt mer fukt. Anonymkode: 55993...cf8 Ingen norsk butikk/nettbutikk som har denne? Anonymkode: 87944...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 3. desember 2022 #76 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvilken krem bruker du fra CeraVe? Har kjøpt en som det står "lotion" på, men har av en eller annen grunn ikke turt å bruke den ettersom huden ikke har vært bra etter å ha brukt koreanske produkter. Har brukt skin smoothing-kremen fra Dermalogica og ville så gjerne fortsette å bruke den, men fikk utbrudd hver gang jeg begynte å bruke den, så måtte bare gi den opp. Anonymkode: 55993...cf8 Jeg har brukt den som heter Facial Moisturizing Lotion, den uten solfaktor. Skin Smoothing Cream inneholder dessverre noen ingredienser som man kan reagere på, men dersom du tåler niacinamide, burde det gå fint å bruke CeraVe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #77 Del Skrevet 3. desember 2022 Obagi - daily power defence👌🏼👌🏼 Anonymkode: 31d21...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2022 #78 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror cerave i seg selv e bra for yngre hud. Gir ikke nok fukt aleine når en blir eldre synes jeg Anonymkode: 87944...c87 Syns heller ikke denne var rik nok. Har man vanlig hud som ikke er tørr er den nok grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #79 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen norsk butikk/nettbutikk som har denne? Anonymkode: 87944...c87 De har den hos Skincity https://www.skincity.com/no/paulas-choice/calm-restoring-moisturizer-normal-to-dry-60ml (for normal til tørr hud) Anonymkode: 4a3ae...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #80 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har den hos Skincity https://www.skincity.com/no/paulas-choice/calm-restoring-moisturizer-normal-to-dry-60ml (for normal til tørr hud) Anonymkode: 4a3ae...4f6 ...og for normal til fet hud https://www.skincity.com/no/paulas-choice/calm-nourishing-cleanser-normal-to-oily-skin-198ml Anonymkode: 4a3ae...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå