AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 En mann jeg har ligget med et års tid nå har ved flere anledninger kommentert at det er «trangt og godt», «ikke sikkert jeg holder ut lenge her» og liknende. Sier dere det til alle uansett? Han pleier ikke å komme fort, men virker som han er redd for det. Han er 14 år eldre enn meg, og har i følge seg selv ikke ligget/hatt dame på mange år før meg. Anonymkode: e3ebf...19a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Å høre at 'her var det trangt og godt' hadde vært en turn off for meg. Hva er det for noe å si? Uansett; høres ut som om han vil advare deg på forhånd om at han kommer for fort og legger så skylden på deg. På den måten tror han du vil bli smigret og ikke irritert for at du ikke fikk noe ut av sex'n. Anonymkode: e3f31...a45 15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Det en mann sier til deg har han ofte garantert sagt til noen før deg. Menn deler ut mange komplimenter til mange damer. Ingen grunn til å føle seg spesiell. Anonymkode: 0d36e...e62 11
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En mann jeg har ligget med et års tid nå har ved flere anledninger kommentert at det er «trangt og godt», «ikke sikkert jeg holder ut lenge her» og liknende. Sier dere det til alle uansett? Han pleier ikke å komme fort, men virker som han er redd for det. Han er 14 år eldre enn meg, og har i følge seg selv ikke ligget/hatt dame på mange år før meg. Anonymkode: e3ebf...19a Er det fitta han snakker om, tror du? Anonymkode: 8c36c...e47 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Jeg har fått høre av mine to siste partnere at jeg er veldig trang. Jeg har ikke tenkt over det, men jeg skjønner hva de mener. Kommentarene har vært veldig spontane så tror det er sant. Skjønner jo brått hvorfor eksen kun holdt i 3 jokk 😂 Anonymkode: 0cf9b...d5f
tdm900 Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Har aldri kommentert hverken det ene eller andre!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Er det fitta eller hode han snakker om? Anonymkode: 75adb...dd5 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 tdm900 skrev (1 time siden): Har aldri kommentert hverken det ene eller andre! Hvorfor ikke? Blir du ikke i ekstase om dama er trang? Er det ikke det alle menn ønsker å treffe på? Anonymkode: b5d51...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har fått høre av mine to siste partnere at jeg er veldig trang. Jeg har ikke tenkt over det, men jeg skjønner hva de mener. Kommentarene har vært veldig spontane så tror det er sant. Skjønner jo brått hvorfor eksen kun holdt i 3 jokk 😂 Anonymkode: 0cf9b...d5f Å komme fort har lite med tranghet å gjøre for min del, det handler om hvor kåt jeg er Anonymkode: eade8...2c6 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Det er et kompliment. Vi elsker snille piker som har trang fitte. Vil du være enda snillere gir du han analsex Anonymkode: b8395...861 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: En mann jeg har ligget med et års tid nå har ved flere anledninger kommentert at det er «trangt og godt», «ikke sikkert jeg holder ut lenge her» og liknende. Sier dere det til alle uansett? Han pleier ikke å komme fort, men virker som han er redd for det. Han er 14 år eldre enn meg, og har i følge seg selv ikke ligget/hatt dame på mange år før meg. Anonymkode: e3ebf...19a Han skryter av at han har pult mange mens han har sex med deg. Omtaler deg også som «en av mange» er han 60 år liksom? høres helt sykt ut spør du meg Anonymkode: 30f0c...126 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et kompliment. Vi elsker snille piker som har trang fitte. Vil du være enda snillere gir du han analsex Anonymkode: b8395...861 Det er ikke et kompliment. Det er billig ego-boost fra en gris. Anonymkode: 30f0c...126 5
Gjest lurven Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 Det er en ganske harry ting å si, men han mener det sikkert som et kompliment
tdm900 Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke? Blir du ikke i ekstase om dama er trang? Er det ikke det alle menn ønsker å treffe på? Anonymkode: b5d51...aa0 Vent med å uttale deg til du har hatt sex selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 Skjønner det kan høres turn off og harry ut når man kun hører det, tatt ut av kontekst. Han er sparsommelig med komplimentene, så ble egentlig litt glad. Han er ikke en mann som ligger mye rundt, eller er egoistisk i senga. Han får meg alltid til å komme en eller fler ganger før penetrering, og vi ventet fem mnd før det ble ligging. Har heller tenkt han er usikker og uerfaren på noen området. ts Anonymkode: e3ebf...19a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han skryter av at han har pult mange mens han har sex med deg. Omtaler deg også som «en av mange» er han 60 år liksom? høres helt sykt ut spør du meg Anonymkode: 30f0c...126 Hvordan greide du å lese dette ut av det innlegget du siterer? Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på folks leseforståelse. Anonymkode: 25de2...68a 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan greide du å lese dette ut av det innlegget du siterer? Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på folks leseforståelse. Anonymkode: 25de2...68a Jeg lurte på akkurat det samme. Anonymkode: 14c3d...2a1 2
Kamikatze Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 Kvinner har svart belte i å tolke kompliment som noe negativt... 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 Hva skjer hvis du skal føde hans barn? Er man tørr virker man trangere. Er en myte det trang/vid greiene. Og en kan være så kåt en vil uten å komme også. Man er ikke dårlig for det. Når ble sexuelt aktivitet en OL gren? Er ikke poenget å ha det bra sammen?? Anonymkode: 80f58...2c6 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå