AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei! Hvilkne hundekontoer på insta anbefaler dere ei fersk valpeeier å følgje? Anonymkode: 6eacf...a04
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Maren Teien Rørvik Anonymkode: ce93a...528 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Hvis du googler «training dog accounts» så kommer det opp mye forskjellig. Så det ble linket til en instagram her en dag, handlet om det å ha barn og hund på en trygg måte, men husker ikke hva den het. Anonymkode: cdf5a...77c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #6 Skrevet 7. mars 2022 3 hours ago, Tabris said: Jeg anbefaler hunomhund. Tusen takk! Hun hadde mye nyttig! Anonymkode: 6eacf...a04 1
MissPierce Skrevet 7. mars 2022 #7 Skrevet 7. mars 2022 Southend Dog Training Har veldig sansen for han 😊
Wolfmoon Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 (endret) Jeg har veldig sans for Denise Fenzi, syns hun er knallgod til å formidle. Jeg liker hvordan hun, i motsetning til mange andre på høyt nivå, viser hvordan man bryter ned ting i bitte små komponenter. Og ikke minst hvordan hun gjør det, hvordan hun skaper motivasjon hos hunden sin osv. https://www.instagram.com/denise_fenzi/ Endret 8. mars 2022 av Wolfmoon 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå