AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei! syntes dere det er for tidlig med bilferie en ukes tid når valpen er 3 mnd gammel? hvor gammel bør den evt være før man begir seg ut på ferie isammen med sin firbeinte venn? planlegger å sove i telt.. takk for alle svar Anonymkode: bcbac...564
Leonorx Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Det spørs kanskje litt på hunden, hvor langt dere skal kjøre og hvordan den er i bil? Når min var 3 mnd tror jeg ikke jeg ville orket det da han var ganske urolig i bil. Nå er han 7 mnd og kunne vurdert det, siden han er rolig i bil.:)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Planlegger du å dra på tur nå? Det vil bl.a være for kaldt for en valp med tynn valpepels nattestid i telt nå. Dessuten, så er jo en så liten valp ganske nettopp kommet til dere. Ro og tilknytning til nytt sted, hjemmet og dere er det viktige for at valpen skal falle til ro og bli trygg. Tenker du på til sommeren? Da har du ikke engang fått valpen i hus ennå. En sånn liten krabat er som å få en baby i hus. Den kommer til å kreve mye, bite og spise på alt. Herje og sove. Valpen vil ha det best hjemme. Anonymkode: 0d2d1...b20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå