AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei, har fått beskjed om at jeg må ha tannregulering. Gruer meg litt. Var det vondt å sette på og ha på? Hvor lenge måtte dere gå med det? Råd og tips mottas med takk. Anonymkode: e532d...8bd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Jeg har Invisalign, er det det du skal ha? Jeg har hatt det siden juli i fjor. Det var ikke vondt verken å skanne tennene eller ha på reguleringen. Jeg tar den av for å spise og pusse tennene. Behandlingstiden avhenger av hvor mye feilstilling du har, men i mitt tilfelle er det ca. ett år til sammen. Anonymkode: 0082b...c99
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har Invisalign, er det det du skal ha? Jeg har hatt det siden juli i fjor. Det var ikke vondt verken å skanne tennene eller ha på reguleringen. Jeg tar den av for å spise og pusse tennene. Behandlingstiden avhenger av hvor mye feilstilling du har, men i mitt tilfelle er det ca. ett år til sammen. Anonymkode: 0082b...c99 Hva er Invisalign? Tror den jeg skal ha ikke kan tas av, men vet ikke sikkert. Anonymkode: e532d...8bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå