Gå til innhold

Vil krigen begynne snart?(artikkel)

Sofakona

Anbefalte innlegg

Dette står på vg nåhttps://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/z7Pw1q/putin-sanksjonene-som-er-naa-er-det-samme-som-en-krigserklaering?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1

Må innrømme at dette er litt skummelt...i hans hode er dette en dårlig ting å gjøre og en god grunn til krig..må innrømme at jeg sitter nå og venter på første atomvåpen...hos oss eller annet sted og ting er i gang...

Mannen er gal..

Jeg ser ikke fremover lenger...jeg føler at ting kommer til å skje snart..;(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mer opptatt med å få det fint rundt eiendommen. Livet kan ikke stoppe opp bare fordi det er litt drama nedi Europa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke akkurat atomvåpen er vår største trusselen nå. Jeg tror også dette vil ta tid før evt en verdenskrig bryter ut. Jeg tror Putin trenger å få klart mer militær før dette evt skjer.. Hvis det starter blir det helt sikkert ved bombing med tviler på atombomber. 

Endret av Becky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må slutte å lage slike hysteriske tråder med slike hysteriske overskrifter.

Det er ikke godt for noe og skaper kun unødvendig frykt. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden):

Folk må slutte å lage slike hysteriske tråder med slike hysteriske overskrifter.

Det er ikke godt for noe og skaper kun unødvendig frykt. 

Det var det nok også mange som sa før invasjonen. Og se hva som skjedde. Situasjoner kan eskalere på no time..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine96 skrev (29 minutter siden):

Det var det nok også mange som sa før invasjonen. Og se hva som skjedde. Situasjoner kan eskalere på no time..

Nettopp...noen tror at dette ikke vil skje.. eller at det kan skje

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa at det lignet på krigserklæringer. Men at å sperre luftrommet var en krigserklæring. Så her har media hauset det opp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg grønn er at vi sjelden får høre talene til Putin. Jeg for min del er interessert i å høre hva han sier, ikke hva norske journalister tolker det til. 
Vi får høre Ukrainas president’s taler 2-3 ganger om dagen, men aldri andre veien. At vi ikke skal gi Putin oppmerksomhet blir for dumt, det er jo han som avgjør hva som skjer med Europa for tiden! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...