AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Veier 90 kg og er 174cm. Jeg ser ikke overvektig ut, eller ser det ihvertfall ikke selv. Jeg synes det høres så mye ut. Men blir så usikker da jeg ikke ser det i speilet. Har spurt folk om jeg ser litt stor ut, men alle sier jeg ikke er det. Vet ikke om folk kanskje ikke er ærlig, jeg blir jo ikke lei meg. Da kan jeg bare slanke meg litt. Er det mye ? Anonymkode: b1dee...9f5
Gjest Hottentått Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Ja du veier for mye i forhold til bmi, men hvis du er sunn og aktiv og trives i kroppen din, så ville jeg gitt blaffen i tallet på vekta😄
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Jeg syns det høres mye ut. Men hvis det ikke plager deg, er det ingen grunn til å gjøre noe med det. Er selv 181, og jeg fikk helseplager da jeg veide 92 kg. Mulig du bærer det bedre enn meg, eller trener mye styrke? Anonymkode: d308c...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Det er nok noen kilo for mye. Jeg er like høy som deg og veier 62, og jeg har fortsatt fett på lårene og litt på magen til tross for trening 4 ganger i uka. Du burde trene og spise sunt for helsen skyld først og fremst. Anonymkode: d08e0...662
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veier 90 kg og er 174cm. Jeg ser ikke overvektig ut, eller ser det ihvertfall ikke selv. Jeg synes det høres så mye ut. Men blir så usikker da jeg ikke ser det i speilet. Har spurt folk om jeg ser litt stor ut, men alle sier jeg ikke er det. Vet ikke om folk kanskje ikke er ærlig, jeg blir jo ikke lei meg. Da kan jeg bare slanke meg litt. Er det mye ? Anonymkode: b1dee...9f5 Ja, 90 kg på 174 cm er mye. Jeg er litt kortere enn deg og veier 30 kg mindre. Uten at det er noen god pekepinn. Min venninne er like høy som deg og veier 72 kg. Hva slags str bruker du i klær? Løper du lett opp og ned trapper? Er det enkelt å bøye seg ned og opp igjen, trene feks?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok noen kilo for mye. Jeg er like høy som deg og veier 62, og jeg har fortsatt fett på lårene og litt på magen til tross for trening 4 ganger i uka. Du burde trene og spise sunt for helsen skyld først og fremst. Anonymkode: d08e0...662 Ganske pussig hvor forskjellige vi er. Selv er jeg 168 og 61 kg. Og har ikke ett gram fett på kroppen. Six-pack har jeg også. Trener også 4-5 ganger i uka, har riktignok mye muskler, men går jeg ned til under 60, blir jeg rett og slett mager. Anonymkode: 89123...dfb 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok noen kilo for mye. Jeg er like høy som deg og veier 62, og jeg har fortsatt fett på lårene og litt på magen til tross for trening 4 ganger i uka. Du burde trene og spise sunt for helsen skyld først og fremst. Anonymkode: d08e0...662 Det jeg ville fram til, er at du høres jo veldig slank ut. Så sier du at du fortsatt har fett flere steder, for meg er det merkelig når jeg leser vekta di Anonymkode: 89123...dfb 1
Gjest Hottentått Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg ville fram til, er at du høres jo veldig slank ut. Så sier du at du fortsatt har fett flere steder, for meg er det merkelig når jeg leser vekta di Anonymkode: 89123...dfb Helt enig. Det høres rart ut. Jeg er 170 og anser meg selv som slank på 75 kg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Her er et bilde av meg. Kanskje det hjelper om dere kan se på det. Blir ikke lei meg om jeg har noen kg for mye. Men blir blind i speilet. Jeg tenker at jeg godt kan trene litt mer og være litt obs på vekta hvis jeg er litt overvektig, vet jo at noen kg for mye ikke er bra for helse og sykdommer. Ts Anonymkode: b1dee...9f5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Du bærer på rundt 20 kg for mye. Sånn er det, hardt og brutalt 😟 Anonymkode: de79c...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bærer på rundt 20 kg for mye. Sånn er det, hardt og brutalt 😟 Anonymkode: de79c...9b9 Ville jeg også sagt, før jeg så bilde. Da har du kanskje max 5kg for mye Anonymkode: ba4c3...038 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det jeg ville fram til, er at du høres jo veldig slank ut. Så sier du at du fortsatt har fett flere steder, for meg er det merkelig når jeg leser vekta di Anonymkode: 89123...dfb Ko, jeg har det fettet jeg har. Vet ikke hva jeg gjør galt. 🤷♀️ Anonymkode: d08e0...662
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Det ser jo ut som du har ganske mye muskler da, hvis vekta di faktisk er 90 kg, så ingen av oss kan si noe om du veier for mye eller ikke. Hvis du vil vite noe sikkert ville jeg sjekket ut om noen av treningsstudioet i nærheten av deg har sånn maskin til å måle fettprosent. Muskler veier mer enn fett, ca 20 % mer. Og du ser ikke på noen måte tjukk ut, ikke engang lubben. Anonymkode: 145b8...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Du ser jo smal og velformet ut! Jeg er lita og stutt og blir kalt tjukk selv om jeg har BMI 21. Anonymkode: c92ee...f85
Purple_Pixiedust Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Du er like høy som meg og i 2017 la jeg på meg 30 kg. Veide et sted mellom 86-89 kg. Husker det plutselig ikke helt. Jeg så ganske lik ut som det du gjør nå. Jeg følte meg ikke så veldig stor, men jeg var vant til å være tynnere så jeg ønsket å gå ned i vekt, og jeg hadde jo 29 i BMI. Men jeg gikk ned i vekt igjen og jeg så jo mye lettere hvor stor jeg var når jeg hadde kommet ned i vekt. Var litt blind på min egen kropp. Men når det er sagt, hvis du er fornøyd, spiser sunt og trener så har forskning vist at det er ikke helseskadelig å ha litt for mye. Innenfor visse grenser så klart. Det viktigste er at du ikke går videre opp i vekt og at du har en sunn livsstil. Endret 5. mars 2022 av Purple_Pixiedust 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ville jeg også sagt, før jeg så bilde. Da har du kanskje max 5kg for mye Anonymkode: ba4c3...038 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du ser jo smal og velformet ut! Jeg er lita og stutt og blir kalt tjukk selv om jeg har BMI 21. Anonymkode: c92ee...f85 Hvilket bilde så dere egentlig? Hun har jo et mye tykkere lag med fett på alle kroppsområder enn det som er "optimalt". Hun er ikke smellfeit og hun ser ikke så verst ut, heldig med kroppsformen, men det er veldig tydelig at det er 15-25 kg overflødig fett fordelt rundt på kroppen. Kan være at noe av det er muskler hvis hun trener mye. Anonymkode: 6678c...500 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket bilde så dere egentlig? Hun har jo et mye tykkere lag med fett på alle kroppsområder enn det som er "optimalt". Hun er ikke smellfeit og hun ser ikke så verst ut, heldig med kroppsformen, men det er veldig tydelig at det er 15-25 kg overflødig fett fordelt rundt på kroppen. Kan være at noe av det er muskler hvis hun trener mye. Anonymkode: 6678c...500 Sånn så jo en normal kropp ut da jeg var ung. Maks 5-10 kg for mye. Anonymkode: c92ee...f85
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #19 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veier 90 kg og er 174cm. Jeg ser ikke overvektig ut, eller ser det ihvertfall ikke selv. Jeg synes det høres så mye ut. Men blir så usikker da jeg ikke ser det i speilet. Har spurt folk om jeg ser litt stor ut, men alle sier jeg ikke er det. Vet ikke om folk kanskje ikke er ærlig, jeg blir jo ikke lei meg. Da kan jeg bare slanke meg litt. Er det mye ? Anonymkode: b1dee...9f5 BMI kalkulatorane kan man ikke stole på du er perfekt som du er Anonymkode: 19dbf...90f
Gjest Hottentått Skrevet 5. mars 2022 #20 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket bilde så dere egentlig? Hun har jo et mye tykkere lag med fett på alle kroppsområder enn det som er "optimalt". Hun er ikke smellfeit og hun ser ikke så verst ut, heldig med kroppsformen, men det er veldig tydelig at det er 15-25 kg overflødig fett fordelt rundt på kroppen. Kan være at noe av det er muskler hvis hun trener mye. Anonymkode: 6678c...500 Herregud. Folk eier faen meg ikke skam 🤣 er glad jeg ikke etterlyser andre giftige damers meninger om min kropp her inne ass 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå