AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Det ble brudd mellom meg og min eksmann i juli i fjor. 2 måneder etter fikk han seg ny dame. På facebooken hans har han fortsatt flere bilder der vi står og kysser, osv. Jeg har mast en stund på han om han kan slette de med tanke på det forholdet han er I, syntes det er ubehagelig selv for dama hans. Er det vanlig å ha det så lenge? Trodde liksom sånt privat var vanlig å ta bort i et nytt forhold 😅 Anonymkode: 8aac0...f2c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 De aller fleste i dag har et eller flere forhold fra tidligere. Jeg gidder ikke slette deler av mitt liv fordi eksen blir krenka på vegne av ny partner. De eneste jeg vet om som har sletta bilder fra tidligere forhold er hvor de virkelig hater hverandre er etterpå. Anonymkode: b6880...4cf 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Noen ser på livet og de forhold og menneskene de har og har hatt med seg som en naturlig del å ha på FB. Jeg gikk inn i et nytt forhold etter å ha vært singel hvor han hadde en del bilder av datene sine (litt langvarige dater/forhold). Han mente det var historie, og jeg er enig, men ikke så koselig å se alle kjærestebildene med hjerte- og foresket emojies. Toh tid før han skjønte det…. Har slettet det meste nå Anonymkode: 1e9f4...6bc
anonymbruker2312 Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Hadde jeg datet en fyr som ikke hadde i det minste bare skjult slike bilder fra profilen sin når han er sammen med meg, så hadde jeg reagert skikkelig på det. Det handler først og fremst om respekt for din partner - respekt personlig og respekt foran folk. Det er jo litt rart hvis folk ser bilder av han med en eks på profilen, når han nå er sammen med en ny. Man blir på den måten ikke tatt seriøs. Når det kommer til ditt tilfellet, hvor du er selveste exen og han ikke sletter bildene når han nå har en ny, så kan det jo også være fordi hans nye dame faktisk ikke bryr seg? Det er sikkert derfor han lar de være. Om han så er den typiske personen som liker å ha alt åpent på profilen, fordi historie og fortid er viktig for han, så sir det seg selv at han lar de bildene være. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Hvis du er tagget i bildet, blir det værende på din profil selv om han har slettet bildet. Så det er faktisk mulig at han har slettet bildet, og at det blir borte om du fjerner taggen. Anonymkode: d09b3...7f5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 anonymbruker2312 skrev (3 minutter siden): Hadde jeg datet en fyr som ikke hadde i det minste bare skjult slike bilder fra profilen sin når han er sammen med meg, så hadde jeg reagert skikkelig på det. Det handler først og fremst om respekt for din partner - respekt personlig og respekt foran folk. Det er jo litt rart hvis folk ser bilder av han med en eks på profilen, når han nå er sammen med en ny. Man blir på den måten ikke tatt seriøs. Når det kommer til ditt tilfellet, hvor du er selveste exen og han ikke sletter bildene når han nå har en ny, så kan det jo også være fordi hans nye dame faktisk ikke bryr seg? Det er sikkert derfor han lar de være. Om han så er den typiske personen som liker å ha alt åpent på profilen, fordi historie og fortid er viktig for han, så sir det seg selv at han lar de bildene være. tja jeg hvertfall sletta sånne personlige forholdbilder vi hadde som når vi står å kysser, osv, med respekt for hans nye partner, føler det blir helt feil når man går videre med en annen:) vi har 2 barn sammen og må jo hele livet møtes pga dem. hva hun tenker det aner jeg ikke egentlig. om han i det hele tatt har spurt, vet jeg ikke. vet bare at startfasen av forhold er ofte prega av mye følelser og utrygghet før man kjenner en person. uka før han publiserte forholdet og var her grep han også tak i brystene mine i "gammel vane" , så han tenker seg ikke helt om😅 Familiebilder med barna er helt okei, det er greit. men sånn forholdbilder er ikke jeg helt ok med selv Anonymkode: 8aac0...f2c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du er tagget i bildet, blir det værende på din profil selv om han har slettet bildet. Så det er faktisk mulig at han har slettet bildet, og at det blir borte om du fjerner taggen. Anonymkode: d09b3...7f5 når jeg spør om han kan slette sier han bare at han sletter når det kommer opp som minner, så han har ikke gjort det😅 Anonymkode: 8aac0...f2c
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): når jeg spør om han kan slette sier han bare at han sletter når det kommer opp som minner, så han har ikke gjort det😅 Anonymkode: 8aac0...f2c Det finnes mennesker som driter i hva som er av bilder på Facebook og aldri snoker eller sitter og ser gjennom gamle bilder. Så det er ikke engang sikkert noen har sett de bildene siden de blir lagt ut, ingen andre enn du som legger merke til det. Og hadde jeg vært deg, hadde jeg også gitt faen. Hadde det vært et problem for henne, hadde de sikkert blitt fjernet også.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis du er tagget i bildet, blir det værende på din profil selv om han har slettet bildet. Så det er faktisk mulig at han har slettet bildet, og at det blir borte om du fjerner taggen. Anonymkode: d09b3...7f5 Nei, det tror jeg ikke stemmer. Bildet slettes når den opprinnelige posteren sletter det, også hos de som er tagget eller har likt eller kommentert osv. Til TS så vet jeg ikke helt hva som er vanlig, men jeg tenker at alle har en fortid og at man kanskje ikke trenger å slette hvert minste tegn på en eks fra alle sosiale medier. Kanskje slette kyssebilder og om man har utveklset masse romantiske meldinger offentlig osv. Må si jeg hadde gitt litt blanke i din situasjon da, det er vel heller den nye kjæresten hans som vel er den part som kan bry seg. Anonymkode: ac799...908 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det tror jeg ikke stemmer. Bildet slettes når den opprinnelige posteren sletter det, også hos de som er tagget eller har likt eller kommentert osv. Anonymkode: ac799...908 Det spiller liten rolle hva du tror. Om noen har trykket fysisk et sted på bildet og tagget deg, ligger det på din profil selv om den som la ut bildet sletter det. Anonymkode: d09b3...7f5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spiller liten rolle hva du tror. Om noen har trykket fysisk et sted på bildet og tagget deg, ligger det på din profil selv om den som la ut bildet sletter det. Anonymkode: d09b3...7f5 Det spiller en rolle hva jeg tror, når jeg har rett og du tar feil. Bildet slettes, også hos de som er tagget i det. Prøv å google litt før du uttaler deg bastant om ting du ikke har greie på. Anonymkode: ac799...908 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det spiller liten rolle hva du tror. Om noen har trykket fysisk et sted på bildet og tagget deg, ligger det på din profil selv om den som la ut bildet sletter det. Anonymkode: d09b3...7f5 Du tar jo feil. Om bilde slettes, er det jo slettet overalt Anonymkode: 6b5bb...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Hva har det å si for deg egentlig? Mange lar gamle ting ble stående. Kanskje hans nye kjæreste uansett er så trygg på at dere er ferdige at hun ikke bryr seg om det. Anonymkode: 4936b...01e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Jeg har mange bilder av meg og mine ekser, både som andre har lagt ut og tagget, og som jeg har lagt ut selv. Har hatt Facebook siden .... 2008 tror jeg, så jeg gidder ikke gå gjennom å slette. Trodde ikke folk generelt brydde seg om slikt, de fleste vet at folk har en fortid. Anonymkode: 037aa...4ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå