AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 For 2,5 mnd siden avlivet jeg hunden min på 5 år… det var en grusom avgjørelse å ta, da han ikke var «fysisk» syk… han hadde mange utfordringer i hverdagen og det gikk ikke lenger med den tilretteleggingen han trengte..(omplassering var ikke et alternativ) Det var helt forferdelig tøft, de to månedene føler jeg at jeg bare har eksistert.,,går mye bedre med meg nå, jeg tenker på han hver dag, men jeg klarer å snakke om det uten å begynne å grine nå🙈 eneste er at jeg klarer ikke legge bort den dårlige samvittigheten min, jeg får Flashback hele tiden fra selve prosessen inne hos dyrlegen… han måtte få 3 sprøyter med «innsovning» for han var så full i adrenalin at han ville ikke sovne…dette tenker jeg på ofte og blir nesten kvalm. Kommer liksom ikke over at jeg «drepte» han…dette med døden, jeg liker det ikke.,,det høres gjerne helt rart ut, men er dette normalt? Andre som har følt på det samme? Unner virkelig ingen å måtte ta en slik avgjørelse 😞 Anonymkode: 0d67b...8e6
Leonorx Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Uff så trist.. Skjønner veldig godt at du føler det sånn og det tror jeg er helt normalt! Alle reagerer forskjellig, men jeg tror jeg hadde reagert likt som deg. Ta tiden til hjelp, og kanskje minn deg selv på at dette var det beste for han dersom han hadde utfordringer som gjorde det til rett beslutning. Håper du får det lettere snart.
Sherif Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Det der er så steinhardt. Har sluttet å ha hund, greier det ikke flere ganger. Sist gikk jeg helt i kjelleren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå