AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 For noen år siden var jeg singel og drev å lette etter ei dame å bli sammen med. Hadde profil på seriøse plasser som, møteplassen, match og litt på Facebook. Når jeg avtalte å møte de jeg hadde kontakt med så var det til kaffe og eventuelt middag. De fleste var det ett stykke å kjøre så jeg måtte ordne meg overnatting. En del overnattat jeg til også For å gjøre en lang historie kort så hadde jeg trulig mye sex det året. Noen ga meg oral etter kaffe osv. Dette var damer mellom 40-50 år. Kunne også møtt flere. Jeg presset ikke på noe, var de som ville. Har funnet meg verdens beste dame så jeg leter ikke mer. Så mitt inntrykk er at dere damer ikke er bedre enn oss gutta, stemmer det??? Anonymkode: 72493...ad9
fjær Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Ja vi damer kan være like kåte som mannfolk... Tror ikke damer er mer lette på tråden enn mannfolk.. Du pula med masse damer så du er nok like easy selv 😉 Endret 5. mars 2022 av fjær 13
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Damer er forskjellige, så det finnes ingen fasit. Uansett om vi er i 20-årene eller mye eldre, vi er ikke en homogen gruppe. Anonymkode: c5d55...272 6
Festlig Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Noe av det teiteste jeg har lest. Du surfer rundt på dater og puler i alle kriker og kroker og påstår at de er «vi» andre som er løse på tråden ?? Seriøst? Har du lest hva du sjøl skriver? Snakk om å ha dårlig selvinnsikt.. Du kunne jo ha beholdt buksa på, og beholdt karakteren din 14 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Hva betyr trån? Mener du tårn? Anonymkode: 01a29...14d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva betyr trån? Mener du tårn? Anonymkode: 01a29...14d Tror nok det er trøbbel i tårnet her Anonymkode: d0b01...dcb 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 "Trulig" mye? Mener du utrolig? For en skrivestil du har. Høres skikkelig harry ut. Det er du nok også, etter hva du forteller. Damer kan være like glade i sex som menn, ja. Er det noe galt i det? Anonymkode: 03f8a...b0d 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Festlig skrev (3 timer siden): Noe av det teiteste jeg har lest. Du surfer rundt på dater og puler i alle kriker og kroker og påstår at de er «vi» andre som er løse på tråden ?? Seriøst? Har du lest hva du sjøl skriver? Snakk om å ha dårlig selvinnsikt.. Du kunne jo ha beholdt buksa på, og beholdt karakteren din Jeg surfet ikke etter kåte damer. Jeg lette etter seriøse damer. Jeg er " bare mann" og sier ikke nei takk. Har også sagt nei til sex når jeg var på leit TS Anonymkode: 72493...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg surfet ikke etter kåte damer. Jeg lette etter seriøse damer. Jeg er " bare mann" og sier ikke nei takk. Har også sagt nei til sex når jeg var på leit TS Anonymkode: 72493...ad9 Javel ja. Nå ble jeg imponert over hvor seriøs og ordentlig du er Anonymkode: c5d55...272 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Random damer bare ga deg oralsex etter en kaffekopp? Yeah, right Anonymkode: f2df7...1e1 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er " bare mann" og sier ikke nei takk. nei nettopp. -Ingen menn sier nei takk til sex, men shamer de kvinnene som gir dem det... Altså, noen ganger er dere menn helt på bærtur. Anonymkode: 14d87...03f 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Hva med å holde deg selv til samme moralske standard som du holder kvinner? At du «bare er en mann» er jo kritikk av ditt eget kjønn da. Dere er mennesker ned egen vilje dere også, ikke dyr. Anonymkode: 6f392...ea8 9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Det jeg ville frem til med innlegget mitt er at dere damer ikke er bedre enn vi "gutta". Dere dømmer oss, og så er dere ikke bedre selv. Jeg tvinga ingen til å ha sex. Når jeg så etter dame så jeg på helheten. At hun har huset rent og pent, ikke røyker og er måteholden med alkohol. Jeg og min samboer deler på husarbeid og når jeg var alene så hold jeg huset rent. Liker ikke å komme hjem til grishus. TS Anonymkode: 72493...ad9 1
Adrenalina1 Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): nei nettopp. -Ingen menn sier nei takk til sex, men shamer de kvinnene som gir dem det... Altså, noen ganger er dere menn helt på bærtur. Anonymkode: 14d87...03f De er på bærtur hele tiden synes jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Jeg tror aldri jeg har lest eller hørt kvinner som dømmer menn for å være "løse på tråden". Så her tror jeg du bommer. At menn oftest sier ja til sex er en kjent sak ja, men det er vel heller sjeldent at de blir shamet for det. Det er kvinner som blir shamet for å ha ONS, mange partnere ol. Akkurat som du gjør her i denne tråden. Du synes det er rart at kvinner er "løse på tråden", men tenker ikke på at du har tross alt har hatt sex med alle disse damene også. Det er visstnok ikke rart for deg. Dobbeltmoral heter det. Anonymkode: 82c0d...4c1 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg tror aldri jeg har lest eller hørt kvinner som dømmer menn for å være "løse på tråden". Så her tror jeg du bommer. At menn oftest sier ja til sex er en kjent sak ja, men det er vel heller sjeldent at de blir shamet for det. Det er kvinner som blir shamet for å ha ONS, mange partnere ol. Akkurat som du gjør her i denne tråden. Du synes det er rart at kvinner er "løse på tråden", men tenker ikke på at du har tross alt har hatt sex med alle disse damene også. Det er visstnok ikke rart for deg. Dobbeltmoral heter det. Anonymkode: 82c0d...4c1 (TS)Er enig at jeg ikke er noe bedre. Hadde jeg møtt de på tinder, nakenprat, cupido osv så kunne jeg skjønt det. Litt rart når jeg traff de på " vanlige" datingsider. Husker ikke alt vi skrev og pratet om, kanskje det lå litt i bakhodet at vi skulle ha sex. Hva med dere damer, har dere hatt sex på første treff?? Anonymkode: 72493...ad9
Måneskinn Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg møtt de på tinder, nakenprat, cupido osv så kunne jeg skjønt det. Litt rart når jeg traff de på " vanlige" datingsider. Husker ikke alt vi skrev og pratet om, kanskje det lå litt i bakhodet at vi skulle ha sex. Jeg skjønner ikke logikken din... Eller mangel på sådan. Det er jo akkurat som å høre venninna mi, som klager på sexrelaterte meldinger hun får på sukker, møteplassen og disse "seriøse" sidene .. Vil folk ha sex så vil de ha sex uavhengig av hvor du traff dem. Det er mange damer som har sex på første treff, fordi de vil - og fordi de kan. Men du antyder at du ikke liker at de har det - men da burde du holdt buksa di kneppet igjen i stedet for å bjuda på hele tida 2
Festlig Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg surfet ikke etter kåte damer. Jeg lette etter seriøse damer. Jeg er " bare mann" og sier ikke nei takk. Har også sagt nei til sex når jeg var på leit TS Anonymkode: 72493...ad9 Du innser ikke at du er akkurat like «løs» som andre, og det er komisk. Du mener at menn kan ligge rundt så mye de vil uten de er å betrakte som en «lettligger». Det er flaut hvor lite oppdatert du er. Vi andre har også sagt nei til sex, og vi har sagt ja til sex. Kom deg ned fra din høye hest ! 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #19 Skrevet 5. mars 2022 Nei. Menn har gjort meg aseksuell. Anonymkode: febf4...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #20 Skrevet 5. mars 2022 Nei er ikke lett på tråden til sex. Aldeles ikke. Noen kvinner og menn og er det men slett ikke alle. Anonymkode: 23538...c96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå