Kågebruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg har tenkt på dette de siste dagene. Du skal lete lenge for finne noen som støtter Russland nå. Og de som har klaget på NATO holder nå munn. Selv om det er en tragisk og forferdelig krig så føles det som at det er faktisk er enighet om en ting nå. Russland har skylden. Mulig at flyktningstrømmen kan skape mer konflikt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Kågebruker skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt på dette de siste dagene. Du skal lete lenge for finne noen som støtter Russland nå. Og de som har klaget på NATO holder nå munn. Selv om det er en tragisk og forferdelig krig så føles det som at det er faktisk er enighet om en ting nå. Russland har skylden. Mulig at flyktningstrømmen kan skape mer konflikt etterhvert. Ja Europa har blitt mye mer samlet. Det Russland gjør i Ukraina nå er forferdelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 Ja, hele Europa står samlet mot Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 Ja, Putin ikkje bare han greidd å samle hele Europa, men det meste av verden -MOT SEG SELV ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Det ser kanskje sånn ut nå, men i det store og hele tror jeg ikke det nei. Ikke alle enige i at alt er Russlands skyld, jeg hører allerede nå fra nordmenn rundt meg som er skeptiske til det "vesten" driver med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 5. mars 2022 #6 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) clyde skrev (12 timer siden): Det ser kanskje sånn ut nå, men i det store og hele tror jeg ikke det nei. Ikke alle enige i at alt er Russlands skyld, jeg hører allerede nå fra nordmenn rundt meg som er skeptiske til det "vesten" driver med også. Man kan ha to, og flere, tanker i hodet samtidig. Man kan være skeptisk til en del vesten har gjort OG være skeptisk til det Russland gjør nå. Det ene utelukker på ingen måte det andre. Endret 5. mars 2022 av CrossRoad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå