AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Venninna mi var på besøk i dag og da hun fisket leppestiften sin opp av veska kunne jeg ikke unngå å se en 100-pakning med jodix. Jeg har et barn og er under 40 selv og har trålet hvert eneste apotek i kommunen uten å få tak i noe, utsolgt overalt. Spurte henne om jeg kunne få kjøpe to stykker og tilbød henne 100 kr, men neida, hun skulle ha alt selv i tilfelle atomulykke! Hun er 45 år gammel og barnløs, så trenger egentlig ikke jodix en gang! Hva gjør man med sånt? Hun tar med seg veska si på do og sitter og gnur på den hele tiden, så kunne ikke snike til meg to stk mens hun var på do heller. Anonymkode: 49d2d...28e 6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Hold opp med dette vrøvlet ditt. Ingen får kjøpe Jodix i 100 pakning uten resept. Ingen får resept på så stor pakke heller. Anonymkode: fd164...702 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 Trollolololol! 🤣 Men sånn helt seriøst tror jeg ikke de som reelt er i den situasjonen trenger bekymre seg, det er snakk om at de som trenger jodtabletter skal få de utdelt, og med mindre du er under 18 år trenger du ikke men eventuelle barn og gravide får. Anonymkode: e189e...0af 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hold opp med dette vrøvlet ditt. Ingen får kjøpe Jodix i 100 pakning uten resept. Ingen får resept på så stor pakke heller. Anonymkode: fd164...702 En jeg kjenner fikk tak i en pakke med 100 uten problem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 Er dette 2022-versjonen av ikke å dele godtesnop? Anonymkode: 5d8d5...a56 26 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 Lite oppfinnsom trolletråd, TS. Anonymkode: 0c543...09e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hold opp med dette vrøvlet ditt. Ingen får kjøpe Jodix i 100 pakning uten resept. Ingen får resept på så stor pakke heller. Anonymkode: fd164...702 Jeg fikk pakke med 100 i senest i dag. Trenger ikke resept nei. Anonymkode: add47...b83 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trollolololol! 🤣 Men sånn helt seriøst tror jeg ikke de som reelt er i den situasjonen trenger bekymre seg, det er snakk om at de som trenger jodtabletter skal få de utdelt, og med mindre du er under 18 år trenger du ikke men eventuelle barn og gravide får. Anonymkode: e189e...0af Det står overalt på nettet at så lenge man er under 40 år, trenger man dette. Samt barn, gravide og ammende. Anonymkode: ed91e...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 4. mars 2022 #9 Del Skrevet 4. mars 2022 Man får kjøpt pakker med 100 tabletter. Jeg kjøpte det selv, da de var tomme for de med 10 i. Venninna di er tett i pappen og gnien. Flere nettbutikker har fått inn igjen Jodix, om de er tomme melder du deg på sånn varsel på e-post når de kommer på lager. Dette order seg. Og finn nye venninner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 4. mars 2022 #10 Del Skrevet 4. mars 2022 Jodix er reseptfritt. Det selges i 10 og 100 pakninger. Begge størrelsene er utsolgt. Så man får kjøpt 100 stk hvis man finner et sted som har det. Men jeg kjøper ikke resten av historien. En voksen kvinne som ikke er forstandshandicappet, tror at hun skal trenge 100 tabletter? Hmmmm.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 4. mars 2022 #11 Del Skrevet 4. mars 2022 Hah! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 4. mars 2022 #12 Del Skrevet 4. mars 2022 Hun ville vel ha dem selv siden de er vanskelig å få tak i. Selv bruker jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 4. mars 2022 #13 Del Skrevet 4. mars 2022 Ryddet for brukerdebatt. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 4. mars 2022 #14 Del Skrevet 4. mars 2022 Forslag; Vi lanserer et nytt underforum; dedikert til Jodix og problemstillinger rundt dette. Hvordan få tak i, dosering, og fremfor alt; folk som ruger på jodixene sine. Mange muligheter her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Del Skrevet 4. mars 2022 Pakningen skal ikke åpnes før den skal brukes. Anonymkode: 6b497...f13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pakningen skal ikke åpnes før den skal brukes. Anonymkode: 6b497...f13 I følge hvem? En tilfeldig fyr på SoME? 🤔 Anonymkode: 3d34f...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mars 2022 #17 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun tar med seg veska si på do og sitter og gnur på den hele tiden, så kunne ikke snike til meg to stk mens hun var på do heller. Hahaha.., mens hun sier «My preciouuuus joooodix»? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Del Skrevet 4. mars 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Hahaha.., mens hun sier «My preciouuuus joooodix»? Forundrer meg ikke om hun sier det inni seg 😂 Anonymkode: 49d2d...28e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBræker Skrevet 4. mars 2022 #19 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Pakningen skal ikke åpnes før den skal brukes. Anonymkode: 6b497...f13 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): I følge hvem? En tilfeldig fyr på SoME? 🤔 Anonymkode: 3d34f...fd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. mars 2022 #20 Del Skrevet 4. mars 2022 Vet ikke hva som er verst, at venninna di ikke vil dele eller at du hadde grafsa i vesken hennes og snikt til deg to, - hvis sjansen bød seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå