AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Hei Kort fortalt, jeg har hektet meg fast med Skien på en skitur og har etter svar fra MR skadet venstre kne. En uheldig skade, revet ev det fremre korsbånd, revet delvis den ene leddbåndet på innsiden og løs feste på menisken. har noen hatt en liknende skade og hvordan har det fått og går nå? Anonymkode: 6a2f7...441
Anjatapinjata Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Har kun røket korsbånd. Fikk trent det opp før jeg opererte det, veldig vellykket. Min far røk leddbånd, manisk og korsbånd, opererte kun for å fjerne løsning av kne, ikke fikset skaden. Han trener aktivt og tungt. Slet såvidt jeg vet med mye smerter osv i 10år, trening er det som har fikset det for han. De er veldig flinke på kneoperasjoner idag. Rehabilitering tar desverre lang tid da. Jeg var tilbake for fult etter 9mnd, men hadde stor fordel av å ha trent tung styrke i mange år før jeg skadet kneet.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Anjatapinjata skrev (16 timer siden): Har kun røket korsbånd. Fikk trent det opp før jeg opererte det, veldig vellykket. Min far røk leddbånd, manisk og korsbånd, opererte kun for å fjerne løsning av kne, ikke fikset skaden. Han trener aktivt og tungt. Slet såvidt jeg vet med mye smerter osv i 10år, trening er det som har fikset det for han. De er veldig flinke på kneoperasjoner idag. Rehabilitering tar desverre lang tid da. Jeg var tilbake for fult etter 9mnd, men hadde stor fordel av å ha trent tung styrke i mange år før jeg skadet kneet. Hei, jeg falt og fikk kneskålen ut av ledd. Ble gipset fra tærne og opp til lysken den første uken og går nå med en skinne som jeg skal ha i 12 uker. Føler meg skikkelig handicapet med krykker. Håper du slipper unna å gå med skinne eller gips. Anonymkode: 75c20...61f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå