Lillpia Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Har flørtet med en slags kollega i noen måneder nå. Pga av situasjonen har vi ikke kunnet «ta det ut» eller gjøre ting for åpenlyst, men det har helt klart vært flørting og dårlig skjulte hint fra begge sider. Situasjonen vår vil endre seg etter påske og da hadde jeg tenkt å «trappe opp» litt. I dag fant jeg ved en tilfeldighet ut han har jo dame!! Jeg vet jo godt at jeg aldri ville hatt en som lyver og flørter med andre når han ikke er singel, men jeg ble allikevel lei meg! Sukk… Påan igjen… 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Åh, så kjedelig! Skjønner du er lei deg, ikke kult når han ikke har sagt tydelig at han har dame. Derfor flørter jeg ikke med noen, jeg er i et forhold og flere sier at det er helt ok å flørte litt. Er ikke enig! Plutselig har flørten blitt litt mer alvorlig og da blir det vanskelig å stoppe og vips, så er man fanget i litt sterkere følelser. Idiotisk å sette seg og andre i en sånn situasjon.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Å for et sjokk.. Not. Menn er sånn. De tenker bare på puling, men de må ha et kvinnfolk hjemme de kan ta som en selvfølge også. Anonymkode: 23513...914 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Å for et sjokk.. Not. Menn er sånn. De tenker bare på puling, men de må ha et kvinnfolk hjemme de kan ta som en selvfølge også. Anonymkode: 23513...914 Oioi.. interessant. Jeg var ikke klar over at ikke en eneste kvinne i forhold flørtet. Det var nytt for meg, men takk for infoen. For noe vås.. Anonymkode: 7b5af...104 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oioi.. interessant. Jeg var ikke klar over at ikke en eneste kvinne i forhold flørtet. Det var nytt for meg, men takk for infoen. For noe vås.. Anonymkode: 7b5af...104 Ja noen damer gjør det, men menn er verre. Statistikk beviser det. Så du kan nekte så mye du vil, statistikk endrer seg ikke av det. Anonymkode: 23513...914 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Lillpia skrev (23 minutter siden): Har flørtet med en slags kollega i noen måneder nå. Pga av situasjonen har vi ikke kunnet «ta det ut» eller gjøre ting for åpenlyst, men det har helt klart vært flørting og dårlig skjulte hint fra begge sider. Situasjonen vår vil endre seg etter påske og da hadde jeg tenkt å «trappe opp» litt. I dag fant jeg ved en tilfeldighet ut han har jo dame!! Jeg vet jo godt at jeg aldri ville hatt en som lyver og flørter med andre når han ikke er singel, men jeg ble allikevel lei meg! Sukk… Påan igjen… WHAT , en kvinne som faktisk er klar over hva flørting betyr ??!! Hører dere? DE FINNES!!! Anonymkode: 04472...403
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Heh, ja. Forrige helg møtte jeg en fyr på byen, vi endte på nach og han sa han «hadde lyst på meg» osv. Jeg dro hjem, men han tok kontakt på messenger og ville gjerne møtes igjen. I går fant jeg ut at han er samboer med barn. Fantastisk! Anonymkode: 8de6c...053 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heh, ja. Forrige helg møtte jeg en fyr på byen, vi endte på nach og han sa han «hadde lyst på meg» osv. Jeg dro hjem, men han tok kontakt på messenger og ville gjerne møtes igjen. I går fant jeg ut at han er samboer med barn. Fantastisk! Anonymkode: 8de6c...053 Haha, kjernekar 🙄 Håpløst, mister helt troen på menn. Anonymkode: 402db...1e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå