AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Del Skrevet 4. mars 2022 Hei jeg er på jakt etter en kettlebell, og litt usikker på hvilken jeg skal velge. Skal ha en på 8 kg, og har sett på denne (likte prisen godt..hehe) https://www.xxl.no/xxl-competition-kettlebell-8-kg-rosa/p/1160081_1_style vil den være ok for meg? Jeg er nybegynner Anonymkode: 48c3d...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Del Skrevet 4. mars 2022 Disse er glimrende, har 5 stk selv. Anonymkode: 6a17e...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 4. mars 2022 #3 Del Skrevet 4. mars 2022 En kettlebell er en kettlebell, synes jeg. Den er helt sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Del Skrevet 4. mars 2022 da klikket jeg hjem en, gleder meg til å starte! og takk til deg for rask tilbakemelding Anonymkode: 48c3d...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): da klikket jeg hjem en, gleder meg til å starte! og takk til deg for rask tilbakemelding Anonymkode: 48c3d...709 Bra valg, de har en fin serie helt opp til 30-40kg(?), ypperlig kvalitet på disse. De fyller opp med ulike vekter i butikken med uregelmessige mellomrom, dersom du føler deg sterkere og øker på etter hvert . Anonymkode: 6a17e...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå