AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Hei Jeg var på en kaffe date med en jeg møtte på tinder. Vel så koselig det og praten gikk greit. Men opplevde noe litt ekkelt. Jeg jobber på butikk og plutselig kom han mens jeg var på jobb 😅 han bor et stykke unna meg, så er liksom ikke naturlig for han å handle der. Han hadde lagt meg til på snap og sendt meg en snap med bilde av butikken hvor det stod «hei er du på jobb?» det hadde jeg ikke sett. Jeg kom ut fra lageret og det stod han. «Hei, hvordan går det? Får jeg en klem?» Jeg ble så fortumlet og sa «hei, hva gjør du her? Jeg må jobbe, vi snakkes.» Så hastet jeg videre.. er det innenfor å oppsøke folk du har møtt 1 gang på arbeidsplassen deres? Jeg synes ikke det og jeg følte det ble sykt ekkelt.. Så begynte han å snakke om giftemål og barn osv.. får litt ekle vibber av hele fyren 😅😅 Anonymkode: fac85...aa5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 *stalkertendenser Anonymkode: b978d...b50 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Tendenser. det hadde vært totalt dealbreaker for min del. Har han ikke en jobb selv? Anonymkode: 4bd79...e9d 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Nei, bare nei. Det er ikke greit. Så sykt ekkelt. Anonymkode: af9cf...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Så dersom man ser en man har vært på date med og ønsker å si hei er man stalker ? Ikke rart dere sliter jenter. Anonymkode: 4c9da...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så dersom man ser en man har vært på date med og ønsker å si hei er man stalker ? Ikke rart dere sliter jenter. Anonymkode: 4c9da...7f2 Han bor 1 time unna meg 😂 ikke naturlig for han å handle akkurat på en liten nærbutikk på bygda 😂🤷♀️ ts Anonymkode: fac85...aa5 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, bare nei. Det er ikke greit. Så sykt ekkelt. Anonymkode: af9cf...a0d Ja syntes jeg også.. 😬😬 så ringte han meg på Snapchat å snakket om «når vi får barn eller gifter oss.» Jeg ble jo helt stum.. hvem sier slik? ts Anonymkode: fac85...aa5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tendenser. det hadde vært totalt dealbreaker for min del. Har han ikke en jobb selv? Anonymkode: 4bd79...e9d Jo han jobber som butikksjef i en annen kommune. Helt annen kjede enn meg da. Jeg jobbet kveld akkurat den dagen. Han kjørte 1 time bare for å overraske meg på jobb. 😂 kollegaen min lurte på hvem det var siden jeg ble stressa ts Anonymkode: fac85...aa5
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tendenser. det hadde vært totalt dealbreaker for min del. Har han ikke en jobb selv? Anonymkode: 4bd79...e9d Her er jeg enig. Ikke at han dukker opp på jobben din for det kan være tilfeldigheter, men fordi du blir lagt til alle steder i some.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (11 minutter siden): Her er jeg enig. Ikke at han dukker opp på jobben din for det kan være tilfeldigheter, men fordi du blir lagt til alle steder i some. Har ikke godtatt Facebook forespørsel. Men har han på Snapchat. Deler ikke lokasjoner min der heller. Derfor jeg synes det var merkelig av han å bare dukke opp her . Han vet jeg jobber på den butikken. ts Anonymkode: fac85...aa5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 Ville droppet han der. Magefølelse er viktig. Stalking kan vare leeeeenge om det kommer godt i gang. Her må du sette grenser og si tydelig fra du ikke vil ha kontakt. Anonymkode: 9cff9...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så dersom man ser en man har vært på date med og ønsker å si hei er man stalker ? Ikke rart dere sliter jenter. Anonymkode: 4c9da...7f2 eh : fyren snakker om barn og giftemål og de har møtt hverandre en gang. Dette pluss kjøre en time for å overaske en en ikke kjenner... Nei takk Anonymkode: 9cff9...ff5 2
Gjest padawan Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 Jeg synes også dette høres litt drøyt ut. Skjønner godt du reagerte som du gjorde.
Rosatoast Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 (endret) Æsj, sånne folk er utrolig ekle og det er bare å blokkere med en gang, men det kan være greit å si ifra først "Hei, dette kommer ikke til å fungere, jeg sletter deg - lykke til videre" typ... Du kan risikere at denne mannen fortsetter å stalke deg litt, men det er bedre dèt enn å gifte seg og få barn med han. Herregud så cringe.. Jeg hadde reagert akkurat på samme måte som deg, men hadde nok slettet han for lengst også. Endret 4. mars 2022 av Rosatoast 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 Jeg hadde blitt redd, ikke greit. Anonymkode: e7567...abe 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Skrevet 4. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: så ringte han meg på Snapchat å snakket om «når vi får barn eller gifter oss.» Jeg ble jo helt stum.. hvem sier slik? Narsissister for eksempel Anonymkode: 31d2a...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 Rosatoast skrev (3 timer siden): Æsj, sånne folk er utrolig ekle og det er bare å blokkere med en gang, men det kan være greit å si ifra først "Hei, dette kommer ikke til å fungere, jeg sletter deg - lykke til videre" typ... Du kan risikere at denne mannen fortsetter å stalke deg litt, men det er bedre dèt enn å gifte seg og få barn med han. Herregud så cringe.. Jeg hadde reagert akkurat på samme måte som deg, men hadde nok slettet han for lengst også. Han er skilt og alt virker bare så forbanna merkelig igrunn. Han sa til meg «eks kona har fortsatt samme etternavn som meg, tilfelle du reagerer.» Så er han hjem til henne hele tiden, men han kaller henne gal og sier hun skal legges inn på psykiatrisk 😬😅 Kjenner at slikt gidder ikke jeg å blande meg bort i 😂😂 hva er det med tinder å merkelige mannfolk? måtte blokkere en annen på tinder for han sendte meg 100 meldinger selv om jeg ikke svarte han… En annen ville ha meg med på kink og røff sex med lakk og lær. Typ domenatrisk. En annen snakket kun om sin kreft syke far og eks kjerringa si.. slikt gidder jeg ikke 😂 ts Anonymkode: fac85...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 Herregud, han der må du bare blokkere med en gang. Det du forteller om er langt unna normal oppførsel. Ikke la den anonyme brukeren som prøver å latterliggjøre kvinner ved å bagatellisere saken så tvil i deg. Det er heller motsatt: daten din er en guffen fyr. Anonymkode: 21a55...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, han der må du bare blokkere med en gang. Det du forteller om er langt unna normal oppførsel. Ikke la den anonyme brukeren som prøver å latterliggjøre kvinner ved å bagatellisere saken så tvil i deg. Det er heller motsatt: daten din er en guffen fyr. Anonymkode: 21a55...cb2 En ting til: ta kontroll over hvem som kan se deg på Snap-kartet ditt. Anonymkode: 21a55...cb2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En ting til: ta kontroll over hvem som kan se deg på Snap-kartet ditt. Anonymkode: 21a55...cb2 Har kun mine beste venner tilgjengelig på snap map. 😊 Anonymkode: fac85...aa5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå