AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #21 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0 Fordi vi går på to bein. Det er faktisk svaret 😄 Før, da vi gikk på alle fire, var det rompene på hverandre vi så. Pupper er en slags kopi av en rompe, plassert mer strategisk for blikket. Jeg personlig tror at lave menn foretrekker romper og høye menn foretrekker pupper. Så...er han høy? 😂 Anonymkode: a5bd4...551
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #22 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har ganske stor rumpe, og er ellers tynn. Mannen min virker veldig interessert i rumpa, er det også noe som går igjen? Får ofte skylden for å ha tatt operasjonz men jeg er jo latin amerikansk. Puppene mine er nesten flate. Anonymkode: e70ee...228 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #23 Skrevet 4. mars 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ganske stor rumpe, og er ellers tynn. Mannen min virker veldig interessert i rumpa, er det også noe som går igjen? Får ofte skylden for å ha tatt operasjonz men jeg er jo latin amerikansk. Puppene mine er nesten flate. Anonymkode: e70ee...228 Høres ut som en digg kropp 😍 mmmm Anonymkode: bba8c...47f
Gjest Trøst Skrevet 4. mars 2022 #24 Skrevet 4. mars 2022 Er da ikke så rart å forstå, pupper er jo helt nydelige å ta på. Myke, varme og gode.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #25 Skrevet 4. mars 2022 Det er veldig enkelt. Kvinner/jenter begynner å få pupper i det de begynner å menstruere, altså blir kjønnsmodne. Puppene er et signal til menn om at "nå er jeg kjønnsmoden, nå er det vits i å prøve seg". Anonymkode: b741f...e87 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #26 Skrevet 4. mars 2022 Før var jeg tjukk, middels pupper og stor rumpe. Mannfolka elsket det. Nå er jeg tynn, små pupper og liiiten (men fast) rumpe. Mannfolka elsker det. Så, logikken er ? Mannfolk elsker pupper og rumpe uansett. Kjæresten har vært med på veien fra tjukk til tynn (vi begynnte å date i starten av slankingen min) å han har ALDRI klaga. Anonymkode: ff8ea...345 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #27 Skrevet 4. mars 2022 Samboeren min liker ikke mine i hvert fall. Ikke liker han baken heller. Dere er heldige dere som har menn som liker de delene. Anonymkode: 1d81a...29b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #28 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboeren min liker ikke mine i hvert fall. Ikke liker han baken heller. Dere er heldige dere som har menn som liker de delene. Anonymkode: 1d81a...29b Wath ? Håper han liker alt det andre da…. Anonymkode: ff8ea...345 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #30 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som en digg kropp 😍 mmmm Anonymkode: bba8c...47f Er det ironi? Altså jeg er veldig fornøyd, kan spise masse uten å legge på meg annet enn på rumpa men puppene mine er jo ikke store greiene... Anonymkode: e70ee...228
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #31 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi vi går på to bein. Det er faktisk svaret 😄 Før, da vi gikk på alle fire, var det rompene på hverandre vi så. Pupper er en slags kopi av en rompe, plassert mer strategisk for blikket. Jeg personlig tror at lave menn foretrekker romper og høye menn foretrekker pupper. Så...er han høy? 😂 Anonymkode: a5bd4...551 Ja, det stemmer! Han er høy 😅 Anonymkode: 0bb36...fc0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #32 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det stemmer! Han er høy 😅 Anonymkode: 0bb36...fc0 Hahaha! Morsomt at den traff! Dette med mannens høyde vs pupper/rompe er kun min egen teori. Men den med at menn liker pupper fordi vi går på to bein, den har jeg lest om i en eller annen vitenskapelig sammenheng... https://forskning.no/svangerskap-biologi-biologisk-mangfold/spor-en-forsker-hvorfor-er-menn-sa-opptatt-av-pupper/389048 En annen ting er den at noen menn er mer opptatt av pupper og andre er mest opptatt av rompe, men de førstnevnte er enklere å legge merke til. En rompe kan man glane på uten at dama selv merker det, mens pupper har man den beste utsikten til mens man snakker med dama (og burde ha blikket litt lengre oppe). Anonymkode: a5bd4...551 1
Serafin Skrevet 5. mars 2022 #33 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, det var ikke ment som kritikk! Jeg er veldig heldig som har han. Jeg bare lurer på hvorfor menn er som interessert i det. Anonymkode: 0bb36...fc0 Det var da aldri ment som noe kritikk. Jeg ville bare poengtere at det kunne vært helt motsatt. 2
Maleficenta Skrevet 5. mars 2022 #34 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0 fordi de er menn
Maleficenta Skrevet 5. mars 2022 #35 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det må nok ses i en slags historisk sammenheng...Pupper, akkurat som underliv, har vært veldig tabu å vise frem. Det har blitt sett på som noe seksuelt, og derfor, spennende.. Men allikevel en del av kvinnens utrolige, og sexye kropp. Det er nedarvet gjennom generasjoner, og derfor har det blitt en del av alle menns felles DNA... Pupper = kos 😃 Anonymkode: 1b4d9...e35 pupper og underliv er jo noe seksuelt..
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #36 Skrevet 5. mars 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Er det ironi? Altså jeg er veldig fornøyd, kan spise masse uten å legge på meg annet enn på rumpa men puppene mine er jo ikke store greiene... Anonymkode: e70ee...228 Nei, det er oppriktig ment. Pupper er flott uansett. Anonymkode: bba8c...47f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #37 Skrevet 5. mars 2022 Silikon pupper er det mest sexye som finnes. Anonymkode: 62b86...c55
Elaine Marley Skrevet 5. mars 2022 #38 Skrevet 5. mars 2022 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Rosa Dartle Skrevet 5. mars 2022 #39 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 4.3.2022 den 18.33): Fordi vi går på to bein. Det er faktisk svaret 😄 Før, da vi gikk på alle fire, var det rompene på hverandre vi så. Pupper er en slags kopi av en rompe, plassert mer strategisk for blikket. Jeg personlig tror at lave menn foretrekker romper og høye menn foretrekker pupper. Så...er han høy? 😂 Anonymkode: a5bd4...551 Mannen min er nok et unntak i så fall; 190 høy og foretrekker rumper 😄
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #40 Skrevet 5. mars 2022 Rosa Dartle skrev (1 time siden): Mannen min er nok et unntak i så fall; 190 høy og foretrekker rumper 😄 Hmmm, pokker heller. Jeg som syntes det gikk over all forventning å få støtte til min populærvitenskapelige teori! Fra 100% til 50% på bare to svar... Anonymkode: a5bd4...551 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå