AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Pupper er jo ganske deilige da, jeg ville nok også kose med dem om jeg hadde en kvinnelig kjæreste. Er kvinne, og ikke mann. Anonymkode: c6a60...90e 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0 Det må nok ses i en slags historisk sammenheng...Pupper, akkurat som underliv, har vært veldig tabu å vise frem. Det har blitt sett på som noe seksuelt, og derfor, spennende.. Men allikevel en del av kvinnens utrolige, og sexye kropp. Det er nedarvet gjennom generasjoner, og derfor har det blitt en del av alle menns felles DNA... Pupper = kos 😃 Anonymkode: 1b4d9...e35 1
nisselue Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Rent evolusjonært er det jo et tegn på at man kan mate avkom, akkurat som brede hofter er et tegn på at man kan bære frem avkom. Det stiller vel ikke veldig forskjellig fra kvinner som vil ha høye menn eller et minimum av muskelmasse. Ting som evolusjonært har vært en fordel blir sett på som attraktivt fordi det er eneste måten egenskapen kan bli bragt videre i generasjoner. Så har man noen som syntes disse tingene er så ekstremt fantastiske at det blir vanskelig for dem å fungere om disse tingene befinner seg i umiddelbar nærhet. Det er huleboerhjernen som tar over. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Jeg er mann og elsker ikke pupper. Tvert imot. Vil heller ha en kvinne med små bryst. Anonymkode: bb168...141 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg er mann og elsker ikke pupper. Tvert imot. Vil heller ha en kvinne med små bryst. Anonymkode: bb168...141 Er ikke det pupper da? Anonymkode: e3478...2b7 14 2
Serafin Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0 Tenk deg en ektemann som ikke ønsker å klå på deg i det hele tatt, da. Du skal være glad for at du har en mann som liker kos og nærhet. 6
Gjest Paramount Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 Jeg tror menn elsker pupper fordi de er så uskyldige og lett tilgjengelige. Egentlig er det kvinnen vi elsker, puppene dyrkes for å vise hvor høyt vi elsker kvinnen. Fitta er selvsagt den vi elsker skyhøyt over alt annet, men den er vanskeligere å komme til. Kvinner vokter mye strengere over den. Dessuten kan det misforstås, og lett bli bråk, dersom vi overoptimistisk begynner å fikle der nede når det ikke passer seg. Kvinner er mer rause i forhold til puppene. Da blir puppene målet. Jeg synes forresten små pupper er vel så fine som store.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Serafin skrev (54 minutter siden): Tenk deg en ektemann som ikke ønsker å klå på deg i det hele tatt, da. Du skal være glad for at du har en mann som liker kos og nærhet. Ja, det var ikke ment som kritikk! Jeg er veldig heldig som har han. Jeg bare lurer på hvorfor menn er som interessert i det. Anonymkode: 0bb36...fc0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pupper er jo ganske deilige da, jeg ville nok også kose med dem om jeg hadde en kvinnelig kjæreste. Er kvinne, og ikke mann. Anonymkode: c6a60...90e Ja, sier meg enig der! 😊 Anonymkode: 0bb36...fc0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 Menn liker jo gjerne det feminine, og pupper er jo feminint. Og så er de jo myke og deilige å ta på. Anonymkode: 5ae64...211 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 Sikkert en god blanding av noe instinkt med tanke på at man fikk melk fra puppen til mor. At det er et feminint tegn, som i brede hofter som nevnt over her. At de i det daglige er skjult i vårt samfunn/kultur. Og en god dose seksualisering fra media. Er glad i bryster. Min kone har trippel d, og ammer nå. Jeg får melk i fra bryst når jeg vil. Smaker utrolig godt og det hele er kos og intimt. Anonymkode: bba8c...47f 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn liker jo gjerne det feminine, og pupper er jo feminint. Og så er de jo myke og deilige å ta på. Anonymkode: 5ae64...211 Det kommer helt ann på puppene. Man liker faste fine pupper som holder seg oppe av seg selv. Anonymkode: e1f1e...046 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 Det er ikke bare menn som liker pupper 😁😍 Anonymkode: ef6cf...7df 2
Jdz Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 Pupper er som modelltog! Laget for barn, men det er som regel fedrene som leker med de 😁 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det kommer helt ann på puppene. Man liker faste fine pupper som holder seg oppe av seg selv. Anonymkode: e1f1e...046 Kan jo ha faste fine pupper som holder seg oppe av seg selv, samtidig som de er myke og deilige å ta på. Har sånne pupper selv. C-cup. Anonymkode: 5ae64...211 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0 Jo det skal jeg forklare deg... jeg elsker den varme huden, mot den varme hånden min. Og jeg får ofte lyst til å kysse dem, ikke direkte på brystvortene, men leke med tunga på areolaen/nuppene til hun får litt gåsehud. Gåsehud er også fantastisk deilig å kysse.. det å se at areolaen krymper og brystvorta bli steinhard, er jo også et hærlig syn. Da kjenner jeg allerede at det kribler i boxeren min, noe som også er deilig å kjenne på.. jeg småknadder og koser meg og venter bare at hun skal bli såpass kåt at hun kysser meg på munnen. Store eller små, shaggy eller fast... bring it on! jeg elsker pupper🥰 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 Haha, jeg vet ikke, men jeg liker det. Jeg har vært med flere menn som faktisk unnskylder seg!! for at de er overkant fascinert og gir oppmerksomhet til det. Men jeg elsker det jo 😂 det er jo godt å ta tak i en grei pupp da🤷🏼♀️😂 Anonymkode: c18eb...2aa 1
sicario Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har lurt litt på dette.. Er gift med en snill og god mann. Vi har et godt sexliv, men han virkelig ELSKER pupper. Vil så gjerne kose med puppene mine hele tiden. Eksmannen min var også sånn! Hvorfor er menn så glad i pupper? Anonymkode: 0bb36...fc0 Alle menn ELSKER ikke pupper😂 Pupper i alle varianter er fint det, men 100% uten betydning for om jeg tiltrekkes noen, blir kåt på noen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå