Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

1.) Gå til www.google.com

2.) Skriv inn ordet "failure" i søkefeltet

3.) Trykk "Jeg prøver lykken"-knappen istedet for google search ("Im feeling

lucky"-knapp hvis du bruker internasjonal google)

4.) Flir høyt og innse at google er smartere enn hva man skulle trodd

:)

prøv det før google-folkene fikser dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke fikset det enda? Den har jo gått som en farsott på mail. Men forøvrig synes jeg den er utrolig bra.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Har de ikke fikset det enda? Den har jo gått som en farsott på mail. Men forøvrig synes jeg den er utrolig bra.

Fikset det?

Skrevet

det er da ikke noe å fikse, det skal være sånn ;)

Skrevet

Vel, misforstå meg rett....Jeg fikk meg en god latter, men jeg tviler på at det vil få bli stående særlig lenge. SELV OM det er rett. :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det er jo første søket på google. Siden har sikkert betalt en god slump penger, siden de kom først på søkeordet failure.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Man kan jo ikke akkurat kalle George Bush en Faliure, han er jo prsidenten i verdens mektigste land???? :overrasket:

Skrevet

Att tala nedlåtande/nedsettende om en person är inte tillåtet - tråden är rydded på inlägg.

/Furstina -moderator

Att Google länkar till President Bush och Vita huset på ordet failure har för övrigt ingenting att göra med vad Bush har eller inte har gjort. Det är ett program som indexerar sidor på Internet baserat på länktext och underliggande länk - det går att lura eller hacka.

Skrevet

jeg antar at ytringsfrihet ikke eksisterer.

som president av verdens mektigste land.Burde det være tilhat og si hva man mener.det er uansett ikke personen som angripes men hvordan han er politisk.

men nå er det vel et diktatur hvor meniger ikke kan sis som styrer her inne

Skrevet

Fikk tips fra et annet sted om denne google-greia, men fikk ikke opp noe om Bush. Derimot kom en Heart Failure-side, kanskje den er fikset, eller er det jeg som ikke har humor...?

• 2 uker senere...
Skrevet

det her er jo ikke en tilfeldighet, men ganske bevisst gjort fra google sin side ;)

har vært sånn i godt og vel over et halvt år hvertfall, om ikke mer :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...