Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min lokale kiwi i Oslo har begynt å selge hele pappkartonger med 4 pakker Liberobleier til 99 kr nå etter ar 2for1 tilbudet forsvant. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Xfreya skrev (1 time siden):

Min lokale kiwi i Oslo har begynt å selge hele pappkartonger med 4 pakker Liberobleier til 99 kr nå etter ar 2for1 tilbudet forsvant. 

50 kr pakken altså, hvor mye koster de når man kjøper en og en pakke?

Anonymkode: afe19...37f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

50 kr pakken altså, hvor mye koster de når man kjøper en og en pakke?

Nei, 99kr/4 er ca 25 kr - ikke 50kr

Anonymkode: 22bff...5b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, 99kr/4 er ca 25 kr - ikke 50kr

Anonymkode: 22bff...5b8

Sorry, ammetåka😅

• Liker 1
Skrevet

Har de gått tilbake igjen nå? Hørte reklamen i bakgrunnen her "Trenger minsten bleier er det hver andre pakke gratis" 

Skrevet

Svarer meg selv jeg, jo det stemmer det. Ut 2022. De var vel livredde for å miste kundene til Rema som har fast priskutt på 50%!

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Drister meg til å spørre dumt her jeg, men hvordan fungerer egentlig avtalen og skanning av kortet? Siden de nå gikk tilbake til hver andre pakke gratis kjøpte jeg to i dag og fikk et kort (fordi jeg ikke har fra før) som han scannet før han scannet inn bleiene, men jeg fikk ikke en pakke gratis. Skal jeg gi kortet før/etter han scanner det, eller hva er greia? Det sto heller ingenting om hver andre gratis i butikken, men hver fjerde.

Anonymkode: d441c...205

Skrevet

Tok du kvittering med? Der skal gå gjennom uansett når det scannes, så lenge det gjøres før du har betalt 🙂

Skrevet

Fikk mail idag for jeg er kiwi pluss kunde og der stod det hver andre pakke gratis ut 2022. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 23.08):

Støtter forslag om tøybleier!! Bedre for lommeboka og desidert best for miljøet! 

I mange kommuner får man støtte (engangssum på opptil ca. 1000k - mot kvittering) til å kjøpe tøybleier også. Det kan jo være vel verdt å prøve sålenge det er gratis? 

Anonymkode: 78e6b...02f

Med tanke på strømprisene   og styre/ lukta med klesvasken så foretrekker jeg engangsbleier .. ut i søpla og bort m problemet..

Anonymkode: 5ddf6...faa

AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (8 timer siden):

Svarer meg selv jeg, jo det stemmer det. Ut 2022. De var vel livredde for å miste kundene til Rema som har fast priskutt på 50%!

Så kult! De har endret det igjen 😄 da slutter jeg å hamstre på rema 😂 har kjøpt med meg 5 pakker på hver handletur - men så lenge Kiwi har avtalen ut året så har vel rema også det.. 

Anonymkode: 5ddf6...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...