Gå til innhold

Mat på Modum Bad.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på et helgekurs på Modum bad, Kildehuset. Det er helpensjon for oppholdet. Lurer på om det er noen som har vært på kurs der og kan si noe om hva slags mat som serveres, spesielt til frokost og lunsj?

Vi har fått beskjed om at det serveres en baguette etter ankomst fredag, men utover det er det ingen info om måltidene. 

Anonymkode: ab377...6c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normal mat. Ingenting å være redd for.

Anonymkode: 1bae0...fef

AnonymBruker
Skrevet

Det at man søker informasjon trenger ikke bety at man er redd. 

Anonymkode: 32b9a...f70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk god mat der. Mye frukt, grønt, fresht, men også gode vafler og middager som ikke skuffet. God gjærbakst!

Anonymkode: 4046b...9b7

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Helt normal mat. Ingenting å være redd for.

Anonymkode: 1bae0...fef

Er det buffetaktig lunsj? Regner med det er hotellfrokost stil og at middag er en eller annen bestemt rett. Men er det selvforsyning til middagen? 

Ikke rett. Bare interessert i å vite hvordan de gjøres så jeg kan pla legge å ha med meg det jeg eventuelt måtte trenge av mat. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi fikk god mat der. Mye frukt, grønt, fresht, men også gode vafler og middager som ikke skuffet. God gjærbakst!

Anonymkode: 4046b...9b7

Så kjekt!

Hvordan er frokost og lunsj lagt opp? Er det buffet? Baserer det seg på brødmat eller har de f.eks stekt egg, havregrøt o.l? 

AnonymBruker
Skrevet

Glutefri og melkefri mat? 

Anonymkode: f9d96...8e3

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Glutefri og melkefri mat? 

Anonymkode: f9d96...8e3

Nei. Jeg ha for så vidt laktoseintoleranse, men ikke så ille at jeg oppgir det. Om det er fløtesuppe så går det galt, men ellers klarer jeg fint å holde meg innenfor grensen for hva jeg reagerer på. De tilbyr også tilpasninger for allergier, så regner med det hadde blitt ordnet hvis man har den typen problematikk. 

Grunnen for at jeg spør er at jeg spiser ikke mel eller tilsatt sukker. Sukker er ikke noe problem å unngå, men om frokost eller lunsj f.eks er basert på brød med pålegg/snitter/baguetter eller liknende er det greit å vite så jeg kan ha med meg noe enkelt så jeg får spist noe. Jeg er også en volumspiser, dvs at jeg føler ikke på metthet uten å spise ganske store porsjoner (er vant med 3 store måltider om dagen). Jeg spiser derfor veldig mye grønnsaker i forhold til hva som er vanlig å servere når man får en porsjon servert. Ofte er det for lite mat generelt. Hvis det ikke er selvforsyning til middag er det kjekt å vite så jeg kan ha med noe grønnsaker hvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...